آيفون ۱۲ ميني اپل از حداكثر توان شارژر MagSafe همراهي نمي‌كند

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بر اساس جديدترين اطلاعات منتشرشده از اسناد اپل، آيفون ۱۲ ميني تنها تا ۱۲ وات از شارژر MagSafe توان خروجي مي‌گيرد.
تبليغات

مدتي است كه از خانواده جديد آيفون رونمايي شده‌ است و اخبار زيادي از دنياي فناوري‌ را به خود اختصاص داده‌اند. اين بار گزارشي در فضاي مجازي منتشر شده است كه درباره‌ي عملكرد شارژر MagSafe براي آيفون ۱۲ ميني صحبت مي‌كند. همان‌طور كه براي اولين ‌بار توسط Mac Rumors گزارش شده بود، اپل اسناد مربوط به عملكرد شارژر جديد MagSafe براي مدل‌هاي آيفون ۱۲ را به‌روز كرده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، آيفون ۱۲ ميني نمي‌تواند به حداكثر سرعت شارژ بي‌سيم برسد. آيفون ۱۲، ۱۲ پرو و آيفون 12 پرو مكس به حداكثر سرعت شارژ بي‌سيم ۱۵ وات مي‌رسند؛ درحالي‌كه آيفون ۱۲ ميني تنها مي‌تواند به حداكثر سرعت ۱۲ وات برسد. سرعت واقعي شارژ با توجه ‌به بعضي از فاكتورهاي مختلف تغيير مي‌كند؛ از اين عوامل مي‌توان به دما، شارژ فعلي باتري و فعاليت سيستم اشاره كرد.

در سندهاي منتشرشده براي شارژرهاي آيفون، توصيه شده است كه براي دستيابي به حداكثر سرعت بايد حداقل از شارژر USB-C ۲۰ واتي استفاده شود. البته اين تنها توصيه‌اي نيست كه در اين سند براي متخصصان ارائه مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران شارژر MagSafe

براي دستيابي به حداكثر قدرت شارژر MagSafe هميشه آن را ابتدا به پريز برق متصل كنيد

يك نكته بسيار مهم كه ممكن است متخصصان آن را فراموش كنند نيز در اين فايل ذكر شده است. اپل به خريداران توصيه مي‌كند شارژر MagSafe را قبل از اتصال به آيفون ۱۲، به برق متصل كنند. اگر شارژ را پيش از آن‌كه به پريز برق متصل كنيد به آيفون ۱۲ بزنيد، جريان خروجي به‌طور پيش‌فرض كمتر خواهد بود و تا زماني ‌كه به مدت سه‌ ثانيه آن را از دستگاه جدا نكنيد به حداكثر سرعت نخواهد رسيد. اين نكته مي‌تواند به حداكثر شدن قدرت شارژر MagSafe كمك كند.

شارژر MagSafe هنگام استفاده براي ايرپاد، خروجي جريان را به ۷٫۵ وات كاهش مي‌دهد؛ اين رقم حتي ممكن است براي دستگاه‌هاي سازگار با Qi پايين‌تر بيايد. به‌طور كلي براي استفاده بهينه از شارژ بايد به نكات مختلفي توجه كرد تا علاوه ‌بر افزايش عمر شارژر، سلامت باتري را حفظ كرد.

فروش دو دستگاه آيفون ۱۲ ميني و آيفون ۱۲ پرو مكس ديرتر از مدل‌هاي ديگر آغاز شد. علاقه‌مندان به خريد اين دو موبايل هوشمند از تاريخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) توانستند دستگاه محبوب خود را خريداري كنند. در همين حال، شارژر بي‌سيم MagSafe با ارزش ۳۹ دلار در سايت اپل قرار گرفته است. تاكنون افراد زيادي براي خريد خانواده‌ي جديد اپل هزينه كرده‌اند و دركنار آن شارژر MagSafe را خريده‌اند.

انديشه متخصصين شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي محصولات جديد اپل و لوازم جانبي آن‌ها كه به‌صورت جداگانه با برند MagSafe به فروش مي‌رسد چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات