سامسونگ به‌تدريج شارژر را از جعبه تمامي موبايل‌هايش حذف خواهد كرد

شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سامسونگ به‌تدريج شارژر و هدفون را از جعبه‌ي موبايل‌هاي آينده خود حذف خواهد كرد. ‌غير از خانواده‌ي گلكسي اس ۲۱، موبايل‌هاي فعلي همچنان با شارژر عرضه مي‌شوند.
تبليغات

سامسونگ اعلام كرد كه موبايل‌هاي آينده‌ي اين شركت بدون شارژر به بازار عرضه خواهند ‌شد؛ مشابه همان اتفاقي كه براي سري گلكسي اس ۲۱ رخ داد. البته كلماتي كه سامسونگ به ‌كار برده است، باعث مي‌شود كمي آزادي عمل داشته باشد.

براساس گزارش ورج به ‌نقل از جلسه‌ي پرسش و پاسخ با محوريت حذف هدفون و شارژر از جعبه‌ي موبايل‌هاي هوشمند سري گلكسي، سامسونگ اعتقاد دارد حذف تدريجي لوازم جانبي از جعبه‌ي موبايل‌ هوشمند مي‌تواند در نهايت باعث شود اين محصولات زيست‌پايشي‌تر باشند. اين پاسخ سامسونگ به‌طور ضمني اعلام مي‌كند شماري از موبايل‌هايي كه اين شركت در آينده به بازار مي‌فرستد، بدون شارژر و هدفون دردسترس مشتريان قرار خواهند گرفت؛ اما شماري از آن‌ها ممكن است داراي اين لوازم جانبي باشند.

برند گلكسي سامسونگ صرفاً محدودبه موبايل‌ هوشمند رده‌بالا نيست و محصولات متعددي را شامل مي‌شود؛ از موبايل‌هاي تاشدني گرفته تا موبايل‌هاي مخصوص متخصصاني با بودجه‌ي محدود. سامسونگ هوشمندانه از كلمات استفاده كرده است تا همچنان بتواند شارژر و هدفون را درون جعبه‌ي شماري از موبايل‌هاي جديدش قرار بدهد.

مرجع متخصصين ايران جعبه گلكسي نوت 20 اولترا با شارژر

سامسونگ در جعبه‌ي گلكسي نوت ۲۰ اولترا از شارژر استفاده مي‌كند

شايد سامسونگ شارژ و هدفون را در جعبه‌ي موبايل‌هاي ارزان‌تر قرار بدهد تا افرادي كه به‌ دنبال تجربه‌ي جديدترين فناوري‌ها در موبايل‌هاي مدرن نيستند، تمايل بيشتري به تهيه‌ي آن‌ها داشته باشند. اما حذف «تدريجي» لوازم جانبي از جعبه‌ي موبايل‌ هوشمند بدين معني است كه كم‌كم به ‌سمت آينده‌اي قدم برمي‌داريم كه هيچ ‌يك از موبايل‌هاي جديد با شارژر و هدفون همراه نخواهد بود.

اپل پيش‌تر اقدام مشابهي انجام داد و شارژر و هدفون را از جعبه‌ي آيفون ۱۲ حذف كرد؛ اما شارژر را از جعبه‌ي تمامي موبايل‌هاي ديگري كه در حال حاضر مي‌فروشد نيز حذف كرده است. به ‌انديشه متخصصين نمي‌رسد سامسونگ چنين اقدامي انجام بدهد. با مراجعه به صفحه‌ي رسمي گلكسي نوت ۲۰ اولترا و گلكسي نوت ۱۰ مي‌بينيم كه اين موبايل‌ها با شارژر در جعبه همراه هستند.

شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران چه انديشه متخصصيناتي درباره‌ي اين خبر داريد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات