ماوس گيمينگ رايول 5 استيل سريز با دكمه‌هاي پرتعداد رونمايي شد

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
رايول 5 ماوس گيمينگ ۶۰ دلاري استيل سريز است كه دكمه‌هاي متعددي دارد و از نورپردازي RGB بهره مي‌برد. وزن رايول 5 به ۸۵ گرم مي‌رسد و در آن از حسگر نوري TrueMove Air استفاده شده است.
تبليغات

استيل سريز به‌تازگي ماوس گيمينگ سيمي رايول ۵ (SteelSeries Rival 5) را عرضه كرده است و امكان تهيه‌ي آن با ارزش ۵۹٫۹۹ دلار وجود دارد. ماوس جديد استيل سريز در نگاه اول به ماوس ماژولار رايول 600 شبيه است؛ اما رايول 5 ماوس ساده‌تر و اندكي ارگونوميك‌تر است. به‌ انديشه متخصصين مي‌رسد رايول 5 انحناي بيشتري دارد تا بهتر در كف دست متخصص جاي بگيرد.

به گزارش ورج، ماوس رايول 5 داراي چندين دكمه است كه شامل دكمه‌هاي اصلي، دكمه‌ي چرخان اسكرول متكي بر نورپردازي RGB و يك سوئيچر DPI مي‌شود. دو دكمه‌‌اي كه در دسترس انگشت شست قرار دارند، در نزديكي ناحيه‌ي مقعر استراحت اين انگشت قرار گرفته‌اند و در بخش كناري آن‌ها يك دكمه‌ي تغيير وضعيت قرار گرفته است كه مي‌توان آن را از طريق نرم‌افزار استيل سريز شخصي‌سازي كرد تا فرمان‌هاي خاصي را در بازي انجام بدهد.

بخش كناري ماوس از دكمه‌اي نقره‌اي ميزباني مي‌كند كه به‌راحتي امكان دسترسي به آن وجود دارد و يك‌ سري مزيت در بازي‌ها ارائه مي‌دهد. به گفته‌ي استيل سريز، اين تنوع دكمه‌ها باعث مي‌شود ماوس رايول 5 با چند ژانر بازي به‌خوبي سازگاري داشته باشد.

مقاله‌هاي مرتبط:

    وزن رايول 5 به ۸۵ گرم مي‌رسد و در اين ماوس شاهد حسگر نوري TrueMove Air هستيم؛ همان حسگري كه پيش‌تر در ماوس‌هاي Aerox 3 Wireless و Rival 3 Wireless استيل سريز در سال ۲۰۲۰ استفاده شده بود. كليدهاي اصلي ماوس داراي گواهي IP54 براي مقاومت در برابر گردوغبار و قطرات آب هستند. استيل سريز مي‌گويد اين كليدها تا ۸۰ ميليون كليك دوام مي‌آورند.

    تبليغات
    جديد‌ترين مطالب روز

    هم انديشي ها

    تبليغات

    با چشم باز خريد كنيد
    اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
    ورود به بخش محصولات