سيري به‌زودي قادر به پخش صداهاي درخواستي متخصص خواهد بود

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
طبق گفته‌ي اپل، دستيار هوشمند سيري به‌زودي مي‌تواند صداي حيوانات، خودروها، سازهاي موسيقي و موارد ديگر را به درخواست متخصص پخش كند.
تبليغات

در كنار به‌روزرساني ويژگي‌هاي مختلف iOS 14، دستيار هوشمند كوپرتينويي‌ها كه به نام سيري شناخته مي‌شود نيز قابليت‌هاي جديدي به دست آورده است. يكي از ويژگي‌هايي كه متخصصان به‌طور مداوم از آن استفاده مي‌كنند پرسيدن سؤالات مختلف از سيري محسوب مي‌شود.

سيري مي‌تواند با تشخيص پرسش‌هاي متخصص، جواب‌هاي مناسب را از سطح اينترنت جمع‌آوري كند و در اختيار وي قرار دهد. حال مقام‌هاي ارشد اپل مي‌گويند سيري در انجام اين فرايند به‌روزرساني شده و قادر به پاسخگويي به سؤالات بيشتري است. دستيار هوشمند كوپرتينويي‌ها از اين پس مي‌تواند صداي اشياي مختلف و حتي حيوانات را شناسايي و براي متخصص پخش كند.

اپل در اين رابطه مي‌گويد صدها صدا به سيري اضافه شده است كه در صورت درخواست متخصص، پخش مي‌شود. درواقع متخصص مي‌تواند سؤالات مختلفي از جمله «هي سيري، صداي اردك چگونه است؟» بپرسد و سيري با رجوع به داده‌هاي خود، صداي مورد انديشه متخصصين را براي متخصص پخش كند.

دستيار هوشمند اپل در پاسخ به چنين سؤالاتي نه‌تنها صداي درخواستي را پخش مي‌كند؛ بلكه قادر به ارائه اطلاعات بيشتر در مورد خودرو، ساز، حيوان و موارد ديگر با رجوع به صفحه ويكي‌پدياي مختص به سوژه مورد انديشه متخصصين متخصص است. 

برخي از متخصصان قادر به استفاده از ويژگي جديد دستيار هوشمند اپل هستند؛ اما برخي در صفحه‌هاي اجتماعي خود گزارش داده‌اند كه امكانات جديد سيري هنوز در دسترس آن‌ها قرار نگرفته است. اپل مي‌گويد براي استفاده از امكانات به‌روزشده‌ي سيري نياز به دانلود و نصب نسخه ۱۴.۳ iOS داريد؛ بنابراين اگر هنوز نمي‌توانيد از سيري در مورد پخش صداي حيوان مورد علاقه‌تان بپرسيد، ابتدا بايد آخرين نسخه از iOS 14 را دانلود و نصب كنيد.

اگر از آخرين نسخه از iOS 14 استفاده مي‌كنيد اما هنوز به ويژگي‌هاي جديد دستيار هوشمند سيري دسترسي نداريد، بايد كمي صبر كنيد. درواقع امكان دارد ويژگي‌هاي ذكرشده براي سيري در منطقه‌اي كه قرار داريد، هنوز قفل باشد و طي روزهاي آينده در اختيارتان قرار گيرد.

سيري، دستيار هوشمندي برگرفته از تكنولوژي هوش مصنوعي است كه خدمات مختلفي از جمله مديريت دستگاه، ارائه اطلاعات درخواستي متخصص از سطح اينترنت، برنامه‌ريزي و مديريت فعاليت روزانه متخصص و موارد ديگر را در اختيار دارندگان محصولات اپل قرار مي‌دهد.

انديشه متخصصينتان در مورد امكانات جديد دستيار هوشمند سيري چيست؟ آيا از آن‌ها استقبال مي‌كنيد؟ انديشه متخصصين خود را با ديگر اعضاي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در ميان بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات