گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از غرفه ماديران در نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي تهران 2020

چهارشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بيستمين نمايشگاه بين‌المللي لوازم خانگي در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي برگزار شد و بسياري از شركت‌هاي ايراني با محصولات توليد داخل در آن شركت كردند.
تبليغات

ماديران در بازار لوازم كامپيوتري ايران به‌ اندازه‌ي كافي شناخته‌شده است. در سال ۱۳۸۵، ماديران برند ايكس‌ويژن را با هدف توليد تجهيزات صوتي‌وتصويري تأسيس كرد. هدف اصلي تأسيس چنين برندي عرضه‌ي تلويزيون‌هايي با ارزش‌ مناسب در مقايسه ‌با رقباي خارجي بود؛ به‌طوري‌كه محصولات ايكس‌ويژن به يكي از انتخاب‌هاي اصلي افرادي تبديل شده است كه به‌دنبال محصولي ارزان‌ارزش براي رفع نيازهايشان هستند. در نمايشگاه امسال ماديران با برند ايكس‌ويژن و در كنار آن TCL به نمايشگاه آمد.

اين دو برند به‌صورت كامل در ايران توليد مي‌شود تا بدين‌ترتيب، ماديران بزرگ‌ترين خط توليد لوازم خانگي در ايران را داشته باشد. در حال حاضر سه رده محصول توسط ماديران به توليد انبوه رسيده است كه شامل تلويزيون، يخچال و لباس‌شويي مي‌شود. ما به غرفه اين شركت در نمايشگاه رفتيم تا در قالب يك تور نمايشگاهي، شما را با جديد‌ترين محصولات اين برند آشنا كنيم. در ادامه همراه ما باشيد:

تماشا در آپارات

آيا شما از محصولات ايكس‌ويژن و TCL استفاده كرده‌ايد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات