انويديا در صدر فهرست برترين شركت‌هاي فناوري براي كاركردن در سال 2021

سه‌شنبه ۳۰ دي ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گلس‌دور به‌تازگي فهرست برترين شركت‌هاي فناوري‌محور براي كاركردن در سال ۲۰۲۱ را منتشر كرده است كه نام انويديا در صدر آن‌ها ديده مي‌شود. اين در حالي است كه اپل در فهرست ده شركت برتر حضور ندارد.
تبليغات

گلس‌دور (Glassdoor) سالانه فهرست بهترين شركت‌هاي دنيا براي كاركردن را منتشر مي‌كند و به‌تازگي فهرست مربوط به سال ۲۰۲۱ را نيز منتشر كرده است. به‌نوشته‌ي خبرگزاري تك‌كرانچ، فهرست ۱۰ شركت برتر حوزه‌ي فناوري را استخراج كرده است كه به كسب‌و‌كارهاي بزرگ داراي بيش از هزار نفر متخصص متعلق هستند. به‌علاوه، بهترين شركت‌هاي فناوري دنيا را فهرست كرده است كه ابعاد متوسط و كوچك دارند.

رتبه‌بندي كسب‌و‌كارهاي بزرگ داراي بيش از هزار نفر متخصص در فهرست، براساس بازخوردهاي متخصصان شركت‌ها انجام شده است. متخصصان ازطريق پنلي كه گلس‌دور د‌راختيارشان قرار مي‌دهد، براساس معيارهايي نظير مديرعامل، فرصت‌هاي شغلي، دستمزد و پاداش، فرهنگ و ارزش‌ها و تعادل زندگي و كار، به شركتشان امتياز مي‌دهند. به‌منظور قرار‌گرفتن در فهرست كسب‌و‌كارهاي بزرگ و كوچك‌ومتوسط، هر كارفرما حداقل به ۷۵ امتياز مختلف در هر بخش از محيط كار نياز دارد.

درادامه، فهرست شركت‌هاي فناوري‌محور برتر آمريكايي براي كاركردن را مشاهده كنيد. در جدول زير، رتبه‌ي نهايي هر شركت در فهرست ۱۰۰ شركت برتر به‌همراه ميانگين امتياز داده‌شده‌ي متخصصان را نيز مشاهده مي‌كنيد.

بهترين شركت‌هاي فناوري‌محور براي كاركردن در سال ۲۰۲۱ از نگاه Glassdoor

رديف

نام شركت

رتبه در بين ۱۰۰ شركت برتر

ميانگين امتياز داده‌شده‌ي متخصصان

۱

Nvidia

۲

۴٫۵

۲

HubSpot

۴

۴٫۵

۳

Google

۶

۴٫۵

۴

Microsoft

۹

۴٫۵

۵

Facebook

۱۱

۴٫۴

۶

LinkedIn

۱۳

۴٫۴

۷

DocuSign

۱۵

۴٫۴

۸

KnowBe4

۱۶

۴٫۴

۹

Salesforce

۱۷

۴٫۴

۱۰

RingCentral

۱۸

۴٫۴

در فهرست زير نيز، بهترين استارتاپ‌هاي فناوري‌محور براي كاركردن در سال ۲۰۲۱ را مشاهده مي‌كنيد. نام اين استارتاپ‌ها از فهرست كسب‌و‌كارهاي كوچك و متوسط گلس‌دور برداشته شده است. 

بهترين استارتاپ‌هاي فناوري‌محور براي كاركردن در سال ۲۰۲۱ از نگاه Glassdoor

رديف

نام شركت

رتبه در بين ۱۰۰ استارتاپ برتر

ميانگين امتياز داده‌شده‌ي متخصصان

۱

Ike

۳

۴٫۹

۲

Harness

۶

۴٫۹

۳

Lendio

۸

۴٫۹

۴

Jobot

۹

۴٫۹

۵

Lower

۱۰

۴٫۹

۶

Orchard

۱۶

۴٫۸

۷

SimplrFlex

۱۷

۴٫۸

۸

Flockjay

۲۱

۴٫۸

۹

Wonolo

۲۴

۴٫۸

۱۰

Thrasio

۲۷

۴٫۸

در انديشه متخصصين داشته باشيد Asana كه در رتبه‌ي چهاردهم برترين شركت‌ها قرار گرفته بود، از فهرست بالا حذف شده است؛ زيرا شركت سهامي عام محسوب مي‌شود. Ping Identity نيز از فهرست حذف شده است؛ زيرا تقريبا هزار نفر متخصص دارد و عملا از مرحله‌ي استارتاپ‌بودن خارج شده است. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات