بهترين موبايل هاي مناسب عكاسي در بازار ايران [فروردين ۱۴۰۳]

سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 13 دقيقه
مرجع متخصصين ايران بهترين موبايل‌هاي مناسب عكاسي
اگر به‌دنبال بهترين موبايل هوشمند براي عكاسي و فيلم‌برداري هستيد، در مقاله پيش‌رو بهترين گزينه‌هاي بازار در رده‌ها‌ي ارزشي مختلف را خواهيد يافت.
تبليغات

مقاله اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران براي معرفي «بهترين موبايل هاي هوشمند»، محصولات ايدئال بازار در هر رده ارزشي را معرفي مي‌كند؛ اما گزينه‌هاي موجود در اين مقاله با توجه به عملكرد كلي دستگاه در بخش‌هاي نمايشگر، توان پردازشي، دوربين، باتري، طراحي، كيفيت ساخت و برچسب ارزشي انتخاب و معرفي مي‌شوند. بااين‌حال شايد براي برخي متخصصان عملكرد جوانب خاصي از موبايل هوشمند اولويت بيشتري داشته باشد؛ برخي باتري حجيم و توانمند را ارجح مي‌دانند و برخي ديگر به كيفيت نمايشگر، بيش‌ از هر عامل ديگري توجه دارند.

فهرست مطالب

با توجه به پيشرفت چشمگير موبايل‌هاي هوشمند در قابليت‌هاي تصويربرداري، طي سال‌هاي گذشته شاهد افول وحشتناك آمار فروش دوربين عكاسي بوده‌‌ايم. اين موضوع تا جايي پيش رفته است كه برخي رده‌هاي دوربين عكاسي مانند دوربين‌هاي ساده‌ي خانگي در حال انقراض هستند؛ زيرا ديگر توان رقابت با موبايل‌هاي هوشمند را ندارند. پيشرفت دوربين و توانايي موبايل‌هاي هوشمند باعث مي‌شود تا بسياري از متخصصان براي رفع نياز‌هاي خانگي يا حتي نيمه‌حرفه‌اي خود صرفاً به خريد موبايل هوشمند بسنده كنند.

اگر علاقه‌ي زيادي به عكاسي موبايل داريد و دوربيني توانمند براي ثبت بهترين تصاوير در بودجه‌ي مدانديشه متخصصين، اولويت اصلي شما است، پيشنهاد مي‌كنيم فهرست محصولات زير را در انديشه متخصصين بگيريد:

اخيراً با موج افزايش ارزش ارز و به‌دنبال آن بي‌ثباتي بازار موبايل‌هاي هوشمند، ارائه ارزشي ثابت و حتي حدودي تبديل به اتفاقي غيرممكن شده؛ از اين رو ارزش‌هايي كه مشاهده مي‌كنيد احتمالاً تنها تا چند روز اعتبار خواهند داشت و سپس بازه ارزشي تغيير خواهد كرد.

اين مقاله در روز ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ به‌روزرساني شده است.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۸ ميليون تومان

ريلمي ۱۱ 4G

مرجع متخصصين ايران موبايل ريلمي ۱۱ نسخه 4g از نماهاي روبرو و پشت

با اينكه مي‌توان با بودجه‌هاي محدود و اقتصادي هم موبايل‌هاي مناسب عكاسي پيشنهاد كرد، اما هميشه بايد به ياد داشته باشيد كه مي‌بايست انتظاراتتان را از چنين دستگاهي مديريت كنيد. براي مثال، با بودجه‌اي تا سقف ۸ ميليون تومان مي‌توانيد نگاهي به ريلمي ۱۱ 4G بيندازيد كه در بين موبايل‌هاي رقيب هم‌ارزش خود، بهترين كيفيت عكاسي را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

ريلمي ‍‍‍‍۱۱ 4G از يك دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي با سنسور 1/1.67 اينچ استفاده مي‌كند كه براي موبايل‌هايي در اين باز‌ه‌ي ارزشي گزينه‌اي بسيار خوب به حساب مي‌آيد. البته يك دوربين ۲ مگاپيكسلي تشخيص عمق هم وجود دارد كه احتمالا چندان متوجه تاثير آن حتي در عكس‌هاي پرتره نخواهيد شد. حداكثر كيفيت فيلم‌برداري با دوربين اصلي اين موبايل هم 1080p و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه است. وجود تراشه Helio G99 مدياتك باعث شده نسخه 4G ريلمي ۱۱ بتواند تصاوير را به شكل مناسبي پردازش كند تا بهترين سطح جزئيات و كمترين نويز در آن‌ها وجود داشته باشد. اين نكته را هم به ياد داشته باشيد كه اين موبايل دوربين اولتراوايد ندارد.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۱۰ ميليون تومان

گلكسي A25 سامسونگ

مرجع متخصصين ايران موبايل galaxy a25/گلكسي a25 از نماي روبرو و پشت

دوربين ۵۰ مگاپيكسلي گلكسي A25 با سنسور 1/2.76 اينچي شايد بهترين مشخصات متخصص براي يك موبايل مناسب عكاسي را نداشته باشد، اما به لطف استفاده از تراشه اگزينوس ۱۲۸۰، لرزشگير اپتيكال، فوكس خودكار تشخيص فاز و البته الگوريتم پردازشي سامسونگ براي ثبت تصاوير مي‌تواند خود را در اين طبقه‌بندي قرار دهد.

تصاوير ثبت شده با گلكسي A25 جزئيات را به خوبي ثبت مي‌كنند و نويز آن‌ها در كمترين حالت ممكن ديده مي‌شود. مهم‌ترين ويژگي اين تصاوير، رنگ‌هاي غني و نزديك به اشباع آن‌هاست كه به نوعي امضاي سامسونگ پاي عكس‌ها هستند. گلكسي A25 مي‌تواند فيلم‌برداري 4K با نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه را هم در اختيار متخصصان قرار دهد و به كمك استفاده از لرزشگير الكترونيكي، در اين بخش هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۱۲ ميليون تومان

موتورولا موتو G84

مرجع متخصصين ايران رنگ قرمز موتورولا موتو G84 از نماي روبرو و پشت

اگر علاقه‌اي به خريد موبايل‌هاي سامسونگ يا شيائومي نداريد، با حداكثر بودجه ۱۵ ميليون توماني مي‌توانيد به موتو G84 هم نگاهي داشته باشيد. اين موبايل اولين مدل فهرست ماست كه از چيپست اسنپدراگون استفاده مي‌كند. هرچند اسنپدراگون ۶۹۵ احتمالا ارزان‌ترين مدل از تراشه‌هاي ميان‌رده كوالكام است، اما مشخصات متخصص دوربين G84 آن را به يكي از بهترين گزينه‌ها تبديل مي‌كند.

دوربين اصلي ۵۰ مگاپيكسلي با سنسور بزرگ 1/1.5 اينچي حتي در محيط‌هايي با نور كم هم تصاوير بسيار باكيفيتي ثبت مي‌كند. اين عكس‌هاي گستره ديناميكي وسيعي را پوشش مي‌دهند و جزئيات را نيز به خوبي ثبت مي‌كنند. موتورولا از الگوريتم متفاوتي نسبت به سامسونگ براي پردازش تصاوير استفاده مي‌كند كه باعث مي‌شود تصاوير آن رنگ‌هايي نزديك‌تر به شرايط واقعي داشته باشند. G84 همچنين از يك دوربين ۸ مگاپيكسلي اولتراوايد هم براي گرفتن تصاوير فوق عريض استفاده مي‌كند. حداكثر كيفيت 1080p با نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه بزرگترين نقطه ضعف دوربين اين موبايل به حساب مي‌آيد.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۱۵ ميليون تومان

گلكسي A54 سامسونگ

مرجع متخصصين ايران گلكسي A54 سامسونگ

گلكسي A54 به عنوان يكي از بهترين ميان‌رده‌هاي حال حاضر بازار، مي‌تواند به راحتي وارد فهرست بهترين موبايل‌هاي مناسب عكاسي شود. آرايش سه‌تايي دوربين‌هاي اين موبايل شامل يك دوربين ۵۰ مگاپيكسلي وايد با سنسور 1/1.56 اينچي مجهز به لرزشگير اپتيكال، يك دوربين اولتراوايد ۱۲ مگاپيكسلي و يك دوربين ۵ مگاپيكسلي ماكرو است. دوربين اصلي به لطف استفاده از الگوريتم پردازش تصاوير سامسونگ، عكس‌هايي با رنگ‌هاي درخشان و غني، جزئيات بسيار زياد و نويز كم ثبت مي‌كند. گستره ديناميكي در عكس‌هاي گرفته شده با A54 جزو بهترين نمونه‌ها در بين موبايل‌هاي ميان‌رده هستند.

در بخش فيلم‌برداري، گلكسي A54 مي‌تواند با استفاده از لرزشگير الكترونيكي، ويديوهاي 4K با نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه، 1080p با نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه و يا 720p با نرخ خيره‌كننده ۴۸۰ فريم بر ثانيه ثبت كند.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۱۸ ميليون تومان

شيائومي ردمي نوت ۱۳ پرو 5G

مرجع متخصصين ايران ردمي نوت ۱۳ پرو 5G

با وجود مشخصات متخصص يكسان دوربين ردمي نوت ۱۳ پرو در هر دو نسخه 4G و 5G‌، تفاوت چيپست‌هاي به كار رفته در اين موبايل‌ها، اختلاف بسيار زيادي در تصاوير ثبت شده ايجاد مي‌كند. نسخه 5G اين موبايل از تراشه اسنپدراگون 7s نسل دوم استفاده مي‌كند كه نسبت به Helio G99 در نسخه 4G، از الگوريتم پردازشي بهتري بهره مي‌برد و در نتيجه، تصاويري بسيار باكيفيت‌تر، با كنتراست بهتر، گستره ديناميكي بهتر و جزئيات بيشتر ثبت مي‌كند. نويز تصاوير در ردمي نوت ۱۳ پرو 5G نيز حتي در محيط‌هاي كم‌نور كاملا كنترل شده و در پايين‌ترين حالت ممكن است.

در بخش فيلم‌برداري مي‌توانيد با استفاده از لرزشگير الكترونيكي، ويديوهايي با كيفيت 4K و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه ضبط كنيد. با كاهش كيفيت به 1080p، امكان ضبط ويديوهاي ۱۲۰ فريم بر ثانيه‌اي هم برايتان فراهم خواهد شد. نقطه ضعف اصلي اين موبايل طراحي متعلق به نسل گذشته آن به حساب مي‌آيد. براي ديدن تصاوير بهتر و جزئيات بيشتر مي‌توانيد نگاهي به مطالعه ردمي نوت ۱۳ پرو 4G و 5G داشته باشيد.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۳۰ ميليون تومان

گوگل پيكسل 7a

مرجع متخصصين ايران موبايل موبايل پيكسل 7a گوگل / Google Pixel 7a آبي روشن

با رسيدن بودجه به مرز ۲۰ ميليون تومان، پيكسل 7a هم به ليست گزينه‌هاي شما اضافه خواهد شد. نكته جالب آنكه حتي اگر بودجه خود را به حدود ۳۵ ميليون تومان هم افزايش دهيد، اما اولويت اصليتان براي خريد موبايل، دوربين آن باشد باز هم نمي‌توانيد گزينه‌اي بهتر از پيكسل 7a پيدا كنيد.

پيكسل 7a از دوربين اصلي ۶۴ مگاپيكسلي با سنسور 1/1.73 اينچي استفاده مي‌كند كه به لرزشگير اپتيكال هم مجهز شده. اما برگ برنده اين موبايل چيپست Tensor G2 و الگوريتم بي‌نظير پردازش تصاوير گوگل است كه به لطف هوش مصنوعي، با تصحيح رنگ، كاهش نويز و شارپ‌تر كردن جزئيات تصاويري بي‌نقص و عالي را براي شما ثبت مي‌كند. همچنين در بعد نرم‌افزاري هم هوش مصنوعي به ياري پيكسل 7a آمده تا ويرايش عكس پس از ثبت آن، بدون افت كيفيت و يا اضافه شدن آرتيفكت‌ها انجام شود؛ از حذف پارامترهاي ناخواسته در تصاوير گرفته تا اصلاح كادر و ويرايش جزئياتي مانند اجزاي صورت در عكس پرتره و آسمان در عكاسي از طبيعت.

گزينه جايگزين

گلكسي S23 FE

مرجع متخصصين ايران موبايل گيمينگ سامسونگ گلكسي اس ۲۳ اف اي رنگ سبز نعنايي نماي جلو و قاب پشتي

با اينكه پيكسل 7a با الگوريتم‌ پردازشي هوشمندش احتمالا بهترين گزينه با بودجه‌اي ۳۰ ميليوني به حساب مي‌آيد، اما شايد براي عكاسي از طبيعت، يا عكاسي‌هاي شهري به يك لنز اختصاصي تله‌فوتو نياز داشته باشيد. در چنين شرايطي بايد سراغ گلكسي S23 FE برويد.

دوربين اصلي اين موبايل ۵۰ مگاپيكسلي و مجهز به لرزشگير اپتيكال است. اما همان‌طور كه اشاره شد، نكته متمايز‌كننده S23 FE از رقبا، دوربين تله‌فوتوي آن است. اين دوربين ۸ مگاپيكسلي به لرزشگير اپتيكال مجهز شده و امكان اخبار تخصصي ۳ برابري را در اختيارتان قرار مي‌دهد. طبيعي است كه نبايد انتظار عملكردي مشابه دوربين تله‌فوتوي S24 اولترا را از آن داشته باشيد، اما با توجه به مبلغي كه براي خريدش پرداخت مي‌كنيد، گلكسي S23 FE انتظاراتتان را برآورده خواهد كرد.

موبايل جديد «فَن اديشن» سامسونگ در دو نسخه با چيپست‌هاي مختلف روانه بازار شده كه در ايران احتمالا به نسخه اگزينوس ۲۲۰۰ آن دسترسي خواهيد داشت. اين چيپست از الگوريتم‌هاي پردازشي قابل اعتماد سامسونگ بهره مي‌برد و در حالت فيلم‌برداري، امكان ضبط ويديو‌هايي با وضوح 8K و نرخ ۲۴ فريم بر ثانيه، 4K با حداكثر نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه، 1080p با حداكثر نرخ ۲۴۰ فريم بر ثانيه و حالت اسلوموشن فوق‌العاده با نرخ ۹۶۰ فريم بر ثانيه و وضوح 720p را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

بهترين موبايل براي عكاسي تا ۴۰ ميليون تومان

گوگل پيكسل ۸

مرجع متخصصين ايران پيكسل ۸

متاسفانه با افزايش ارزش‌ها، تعداد گزينه‌هاي در دسترس متخصصان ايراني كاهش پيدا مي‌كند. اما با اين حال مي‌توانيد با سقف بودجه ۴۰ ميليوني هم يك موبايل مناسب عكاسي پيدا كنيد. همان‌طور كه در مطالعه پيكسل ۸ گوگل هم به آن اشاره شده، اين دستگاه به لطف استفاده از الگوريتم‌هاي هوشمند گوگل و پردازنده تنسور G3، يكي از بهترين تجربه‌هاي ممكن را براي علاقمندان به عكاسي فراهم مي‌كند.

نسبت به نسخه پرو، پيكسل ۸ از همان دوربين فوق‌العاده ۵۰ مگاپيكسلي، با سنسور 1/1.31 اينچي، لرزشگير اپتيكال و فوكس خودكار ليزري استفاده مي‌كند. هرچند خبري از دوربين تله‌فوتو نيست و دوربين اولتراوايد هم با يك مدل ۱۲ مگاپيكسلي تعويض شده، اما كيفيت تصاوير ثبت شده با اين دستگاه باعث مي‌شود به عقيده بسياري از متخصص كارشناسان، ارزش خريد موبايل حتي بيشتر از پيكسل ۸ پرو باشد. گستره ديناميكي عالي، رنگ‌هايي چشم‌نواز و جزئيات بسيار دقيق با كم‌ترين نويز ممكن‌ در تمامي شرايط نوري، شرايطي هستند كه مي‌توانيد در زمان عكاسي از پيكسل ۸ انتظار داشته باشيد.

اين نكته را هم فراموش نكنيد كه پيكسل ۸ (و البته نسخه پرو) يكي از بهترين سيستم‌هاي فيلم‌برداري با موبايل را نيز در اختيار متخصصان قرار مي‌دهند. به لطف استفاده از لرزشگير‌هاي اپتيكال و الكترونيكي، مي‌توانيد تصاويري شفاف و بدون لرزش با وضوح 4K (با نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه) يا 1080p (با نرخ ۲۴۰ فريم بر ثانيه) ثبت كنيد.

آيفون ۱۳

مرجع متخصصين ايران بهترين موبايل گيمينگ - آيفون ۱۳ اپل | iPhone 13 Apple

باوجود محدوديت‌هايي كه براي خريدن آيفون‌هاي جديد در بازار ايران وجود دارد، آيفون ۱۳ همچنان يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود براي علاقه‌مندان به عكاسي موبايل به‌حساب مي‌آيد. نوسان ارزش «آيفون ۱۳» بالا است اما همچنان يكي از كامل‌ترين مجموعه‌هاي دوربين را در كنار كيفيت و امكانات دراختيار متخصص قرار مي‌دهد.

شايد مهم‌ترين ويژگي آيفون ۱۳ اپل، امكان فيلم‌برداري HDR آن باشد كه خروجي نهايي فرسنگ‌ها با آنچه در پرچمداران اندرويدي موجود است، فاصله دارد.

دوربين اصلي آيفون ۱۳ در مقايسه با نسل قبل از سنسوري جديدتر مجهز به لرزش‌گير سنسور-شيفت استفاده مي‌كند و همانند برادران مدل حرفه‌اي خود (۱۳ پرو و ۱۳ پرو مكس) از امكان فيلم‌برداري سينماتيك نيز همراهي مي‌كند.

به‌ بيان ديگر موبايل‌هاي اندرويدي تمركز ويژه‌اي بر امكانات عكس‌برداري دارند و در زمينه فيلم‌برداري خبري از ويژگي‌هاي شاخص و كارآمدي چون HDR نيست؛ اما آيفون ۱۳ تعادلي ميان هردو دنيا برقرار مي‌كند و خود را به‌عنوان محصولي كارآمد هم در زمينه فيلم‌برداري و هم تصويربرداري معرفي مي‌كند.

بدون محدوديت بودجه

گوگل پيكسل ۸ پرو

مرجع متخصصين ايران موبايل پيكسل ۸ پرو گوگل به رنگ سبز نعنايي

اگر براي خريد يك موبايل جديد محدوديت بودجه نداشته باشيد، انتخاب‌هاي بسيار ساده‌تري پيش رويتان قرار خواهند گرفت. براي مثال پيكسل ۸ پرو با ارزش حدود ۶۵ ميليون توماني مي‌تواند گزينه‌اي بي‌نظير به عنوان يك موبايل مناسب عكاسي باشد. پرچم‌دار جديد گوگل در بسياري از مطالعه‌ها توانسته عنوان بهترين دوربين را به خود اختصاص دهد و براي اولين بار، جايگاه اپل را در اين بخش به شدت تهديد كند.

اين موبايل هم از چيپست تنسور G3 استفاده مي‌كند. دوربين اصلي آن ۵۰ مگاپيكسلي با سنسور 1/1.31 اينچي است و به لرزشگير اپتيكال و سيستم فوكس خودكار ليزري مجهز شده. يك دوربين ۴۸ مگاپيكسلي تله‌فوتو با اخبار تخصصي اپتيكال ۵ برابر و يك دوربين ۴۸ مگاپيكسلي ديگر براي ثبت تصاوير فوق عريض هم در كنار دوربين قرار گرفته‌اند.

گوگل براي بهبود عملكرد پيكسل ۸ پرو در بخش فيلم‌برداري، از لرزشگير اپتيكال و الكترونيكي به صورت هم‌زمان استفاده مي‌كند. اين موبايل مي‌تواند فيلم‌هايي با حداكثر وضوح 4K ونرخ ۶۰ فريم بر ثانيه،‌ يا 1080p و نرخ ۲۴۰ فريم بر ثانيه ثبت كند.

گلكسي S24 اولترا

مرجع متخصصين ايران رنگ بنفش گلكسي اس ۲۴ اولترا از نماي روبرو و پشت به همراه قلم

به جز پيكسل‌هاي جديد، گلكسي اس ۲۴ اولترا يكي از ساده‌ترين و در عين حال بهترين انتخاب‌ها به عنوان موبايل مناسب عكاسي به حساب مي‌آيد. آخرين پرچم‌دار سامسونگ چند ماهي از معرفي آن مي‌گذرد و با اين حال احتمالا تا پايان سال ۲۰۲۴ و حتي ماه‌هاي پس از آن هم همچنان جزو موبايل‌هايي با بهترين دوربين طبقه‌بندي مي‌شود.

گلكسي S24 اولترا علاوه بر استفاده از هوش مصنوعي براي ويرايش بهتر تصاوير، از آرايش چهارتايي بي‌نظيري به عنوان دوربين‌ها بهره مي‌برد. دوربين اصلي ۲۰۰ مگاپيكسلي اين موبايل سنسوري 1/1.3 اينچي دارد و علاوه بر لرزشگير اپتيكال، به سيستم فوكس خودكار ليزري هم مجهز شده. دوربين ۱۰ مگاپيكسلي تله‌فوتو با اخبار تخصصي اپتيكال ۳ برابر و لرزشگير اپتيكال، يك دوربين ۵۰ مگاپيكسلي تله‌فوتوي ديگر اين بار با اخبار تخصصي اپتيكال ۵ برابر و يك دوربين ۱۲ مگاپيكسلي اولتراوايد هم تكميل‌كننده مجموعه دوربين‌هاي اس ۲۴ اولترا هستند.

در بخش فيلم‌برداري، اين موبايل مي‌تواند تصاويري با وضوح 8K و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه، 4K با نرخ ۱۲۰ فريم بر ثانيه يا 1080p با نرخ ۲۴۰ فريم بر ثانيه ضبط كند. اين دوربين همچنين از لرزشگير الكترونيكي هم در زمان فيلم‌برداري استفاده مي‌كند.

با نگاهي به مطالعه گلكسي S24 اولترا مي‌توانيد جزئيات بيشتري درباره كيفيت تصاوير دوربين‌هاي آن در شرايط نوري مختلف و همچنين عملكرد دستگاه در ثبت جزئيات، گستره ديناميكي، حذف نويز و الگوريتم پردازش تصاوير به دست آوريد.

آيفون ۱۵ پرو مكس

مرجع متخصصين ايران رنگ بندي موبايل آيفون ۱۵ پرو مكس و iPhone 15 Pro اپل

در پايان بايد درباره آيفون‌ها هم صحبت كنيم. موبايل‌هاي اپل هميشه در فهرست دستگاه‌هايي با بهترين دوربين‌ها قرار مي‌گيرند و مدل‌هاي جديد آيفون، به خصوص آيفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مكس هم از همين رويه پيروي مي‌كنند. كسب امتياز ۱۵۴ توسط آيفون ۱۵ پرو مكس در تست‌هاي DXOMark (كه آن را به فهرست پنج‌تايي موبايل‌هايي با بهترين دوربين‌هاي حال حاضر دنيا مي‌رساند) به خوبي نشان مي‌دهد پرچم‌دار اپل تا چه حد شايسته قرارگيري در اين فهرست است. اما شرايط پيچيده موبايل‌هاي آيفون در بازار ايران، از جمله رجيستر نشدن آن‌ها و البته اخبار مبني بر برخورد با فروشندگان موبايل‌هاي آيفون باعث مي‌شود نتوانيم آن را به عنوان يك پيشنهاد خريد معرفي كنيم.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين دوربين موبايل براي عكاسي پرتره كدام است؟

    آيفون ۱۳ پرو و آيفون ۱۳ پرو مكس بهترين موبايل براي عكاسي پرتره به‌شمار مي‌رود و از دنياي اندرويد نيز درحال‌حاضر موبايل‌هاي گلكسي اس ۲۳ اولترا و پيكسل ۷ پرو لايق كسب اين مقام هستند.

  • بهترين دوربين موبايل براي عكاسي در شب كدام است؟

    آيفون ۱۳ پرو / ۱۳ پرو مكس و گلكسي S23 اولترا در مجموع بهترين عكس‌ها را در تاريكي شب ثبت مي‌كنند.

  • بهترين دوربين موبايل براي عكاسي حرفه اي كدام است؟

    گلكسي اس ۲۳ اولترا قابليت‌هاي متعددي را براي تنظيم پارامترهاي عكاسي در اختيارتان مي‌گذارد.

  • بهترين دوربين موبايل براي فيلم‌برداري كدام است؟

    آيفون ۱۳ پرو / ۱۳ پرو مكس در بين موبايل‌هاي هوشمند، بهترين گزينه براي فيلم‌برداري به حساب مي‌آيد.

  • بهترين دوربين موبايل براي عكاسي سلفي كدام است؟

    گلكسي اس ۲۳ اولترا بهترين موبايل براي علاقه‌مندان به عكاسي سلفي است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات