رنجرور اورفينچ با ارزش ۳۱۵ هزار دلار معرفي شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت تيونينگ خودرو اورفينچ با عرضه نسخه محدود لندرور رنجرور به ارزش ۳۱۵ هزار دلار و تيراژ توليد ۵ دستگاه، پنجمين سال حضور خود در بازار آمريكا را جشن مي‌گيرد.
تبليغات

لندرور رنجرور به لطف ورود رقباي جديدتري مانند بنتلي بنتايگا و رولزرويس كالينان به بازار، جذابيت خود را به مرور زمان از دست مي‌دهد. درحالي‌كه شركت سازنده روي ساخت مدلي كاملا جديد و لوكس‌تر كار مي‌كند، تيونر Overfinch از نسخه جديد سندرينگهام اديشن (Sandringham Edition) رنجرور رونمايي كرده كه بر اساس نسخه طويل و فعلي اين خودرو است.

مرجع متخصصين ايران نماي صندلي عقب لندرور رنجرور سندرينگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition سياه رنگ

نسخه سندرينگهام براي جشن ۵ سالگي حضور اين شركت در بازار آمريكاي شمالي طراحي شده است و از كيت بدنه فيبر كربني شامل سپر جلو اسپرت با ورودي هواي بزرگ‌تر و چراغ‌هاي روشنايي روز LED بهره مي‌برد. اين مدل همچنين جلوپنجره‌ فيبر كربني، دريچه‌هاي گلگير جلوي فيبر كربني و رينگ‌هاي آلياژي ۲۲ اينچي را مورد استفاده قرار مي‌دهد.

تغييرات لندرور رنجرور اورفينچ در اينجا متوقف نمي‌شود؛ زيرا شاسي‌بلند لوكس انگليسي با اسپويلر فيبر كربن و سپر عقب ورزشي و ديفيوزر برجسته تجهيز شده است. اين مدل همچنين از سيستم اگزوز متغير از جنس فولاد ضدزنگ و طرح رنگ سياه نبولا (Nebula Black) بهره مي‌برد كه ظاهر بيروني آن داراي رگه‌هايي از رنگ زرشكي است و زير تابش مستقيم نور آفتاب، نور خيره‌كننده و جذابي ايجاد مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران نماي داخل كابين لندرور رنجرور سندرينگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition

همان‌طور كه مي‌دانيد، سرنوشت لندرور رنجرور با كلمه «مجلل» گره خورده است و هميشه از تجهيرات لوكس در مدل كارخانه‌اي آن استفاده مي‌شود؛ اما اورفينچ با نصب روكش چرمي طرح الماس به‌ همراه نازك‌دوزي و دوخت متضاد، جذابيت آن را را بالا برده است. هدلاينر چرمي متناسب با طرح روكش صندلي‌ها و نوارهاي راه‌راه آرگنتو و تزئينات چرمي متضاد كالونا از جمله ساير تجهيزات داخل كابين اين خودرو به شمار مي‌رود.

كفپوش‌هايي از جنس پوست گوسفند، صفحات نوراني در پادري‌ها و نمايشگرهاي لمسي از جمله ديگر امكانات داخل كابين رنجرور اورفينچ هستند. همچنين نشان‌هاي ظريف Overfinch به‌همراه صندلي‌هاي عقب مجزا وجود دارد.

مرجع متخصصين ايران نمايشگر صندلي لندرور رنجرور سندرينگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition

تيراژ توليد اين نسخه به پنج دستگاه محدود شده است و ارزش آن از ۳۱۵ هزار دلار (بدون احتساب ماليات) آغاز مي‌شود. اين ارزش براي رنجرور خيلي زياد است؛ اما الكس اسلون، معاون مديرعامل اورفينچ در آمريكاي شمالي، خاطرنشان مي‌كند:

اين خودرويي است كه به لوكس بودن و ظرافت خود در عمل اطمينان دارد. زيبايي كلي رنجرور منحصربه‌فرد و خيره‌كننده است و يك نسخه ويژه واقعي به شمار مي‌رود.
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات