نسخه فيس ليفت نيسان ميكرا معرفي شد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نيسان نسخه‌ي فيس‌ليفت هاچ‌بك كوچك ميكرا ۲۰۲۱ را رونمايي كرد. اين خودرو با امكانات ايمني، به‌روزرساني داخل كابين و فناوري‌هاي پيشرفته در انواع تيپ‌ها عرضه مي‌شود.
تبليغات

از زماني‌كه نسل پنجم ميكرا در اواخر سال ۲۰۱۶ وارد خط‌توليد شد، نيسان دائما آن را با پيشرانه‌هاي جديد و فناوري‌هاي مدرن ارتقا مي‌دهد و هم‌اكنون نيز، فيس‌ليفت جديدي دريافت كرده است. اگرچه نيسان ميكرو ۲۰۲۱ چندان متفاوت از مدل فعلي به‌انديشه متخصصين نمي‌رسد، با معرفي درجه‌ي N-Design و مدل N-Sport كه هم‌اكنون بخشي دائمي از مجموعه ميكرا به‌شمار مي‌رود، جذابيت بيشتري پيدا كرده و به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه داخل و خارج اين خودرو اسپرت‌تر و بهتر از قبل شده است.

مرجع متخصصين ايران نماي جانبي هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 قرمز رنگ در خيابان

امكانات كاملا جديد N-Design مي‌تواند به‌صورت استاندارد با تزيينات براق مشكي يا كرومي شخصي‌سازي شود و روي رينگ‌هاي جديد دو رنگ ۱۶ اينچي Genki قرار گيرد. همچنين، اين درجه روكش‌هاي پارچه‌اي مشكي با تزيينات خاكستري براي صندلي‌ها و ظاهر چرمي براي پنل‌هاي درها و پدهاي محافظ زانو و پنل جلويي دارد و براي داشتن ظاهري پويا‌تر مي‌توان آن را با تيپ Energy Orange سفارش داد.

آنچه تيپ N-sport را از نسخه‌هاي پايين نيسان ميكرا متمايز مي‌كند، تزيينات براق مشكي در جلو و كناره‌ها و عقب خودرو و رينگ‌هاي ۱۷ اينچي مشكي آلياژي پرسو (Perso) هستند. اين تيپ به‌طور استاندارد با چراغ‌هاي مه‌شكن جلو و چراغ‌هاي جلو LED و تزيينات داخلي آلكانترا و صندلي‌هايي با طراحي ارگونوميك ارائه مي‌شود كه همراهي و راحتي بيشتري را در سفرهاي طولاني براي سرنشينان فراهم مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران نماي عقب هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 خاكستري رنگ در بزرگراه

تيپ آشناي Tekna هنوز بخشي از مجموعه‌ي نيسان ميكرا به‌شمار مي‌رود و به‌صورت استاندارد از برخي از تجهيزات و امكانات شامل مانيتور ديد اطراف، سيستم تشخيص اشياي متحرك و هشدار نقطه‌ي كور ديد راننده و سيستم صوتي لوكس بوز (Bose) برخوردار است. از ويژگي‌هاي متخصص اين خودرو مي‌توان به سيستم سرگرمي و اطلاعاتي NissanConnect همراه‌با سيستم ناوبري ماهواره‌اي TomTom اشاره كرد و در تمام تيپ‌هاي بالاتر از Acenta، قابليت سازگاري با اپل كارپلي و اندرويد اتو و سيستم تشخيص صداي Siri به‌عنوان آپشن براي مشتريان ارائه مي‌شود.

از تيپ Visia به بالا، هاچ‌بك كوچك نيسان از سيستم‌ كنترل هوشمند پايداري خودرو، دستيار استارت سربالايي، كنترل هوشمند سواري و پكيج ايمني با دستيار نوربالا، سيستم تشخيص علائم راهنمايي و رانندگي، ترمز اضطراري هوشمند جلو با قابليت تشخيص عابرپياده و دستيار هوشمند كنترل خط حركت استفاده مي‌كند كه به‌صورت امكانات استاندارد در برخي تيپ‌هاي مشخص ارائه مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران نماي كابين و صندلي هاي هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021

طبق گفته‌ي مسئولان نيسان، پيشرانه‌ي يك‌ليتري توربوشارژر ميكرا ۲۰۲۱ سازگار با استاندارد آلايندگي يورو 6d است و تجربه‌ي رانندگي پويا و كارآمد و نيز منحني تحويل گشتاور بهبوديافته‌اي را ارائه مي‌دهد كه آن را براي حركت در شهرها به گزينه‌اي مناسب و عالي تبديل مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران سيستم سرگرمي هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
مرجع متخصصين ايران فناوري صندلي هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
مرجع متخصصين ايران نماي صندلي ها و كابين هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
مرجع متخصصين ايران نماي داخل كابين و داشبورد هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
مرجع متخصصين ايران نماي داشبورد و فرمان هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
مرجع متخصصين ايران نماي جانبي هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 قرمز رنگ در كنار ساختمان
مرجع متخصصين ايران نماي اصلي هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 آبي رنگ در بزرگراه
مرجع متخصصين ايران نماي جلو هاچ بك / hatchback نيسان ميكرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 قرمز رنگ در زير پل هوايي
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات