پيش‌نمايش نسل جديد هيونداي توسان منتشر شد

سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در روزهاي آينده، نسل جديد هيونداي توسان معرفي خواهد شد. اين محصول با طراحي متفاوت و خلاقانه، متفاوت از ديگر توليدات هيونداي خواهد بود.
تبليغات

توسان موفق‌ترين محصول صادراتي در تاريخ هيونداي بوده است. نسل اول اين كراس‌اور سال ۲۰۰۴ معرفي و به بازار كشورمان هم وارد شد. حتي در اولين سال‌هاي توليد، استقبال جهاني از هيونداي چنان درخور توجه بود كه خطوط مونتاژ آن علاوه‌بر كره‌جنوبي در هند، برزيل، چين، تايوان، اوكراين و مصر راه‌اندازي شد. نسل‌هاي دوم و سوم اين خودرو موفقيت تجاري توسان را ادامه دادند و به ايران هم راه يافتند. حالا توسان در پاكستان و الجزاير هم خط مونتاژ دارد و حتي در آمريكا، سالانه ۱۴۰ هزار دستگاه از آن فروخته مي‌شود.

پنج سال از توليد نسل فعلي هيونداي توسان مي‌گذرد. مدل جديد چهاردهم سپتامبر (بيست‌وچهارم شهريور) رسما رونمايي خواهد داشت. بنابر ويدئو منتشرشده و رندرهاي گرافيكي، تحول در طراحي اين خودرو مشهود است. جلوپنجره با طرحي شبيه به كريستال، نه‌تنها هماهنگي چشم‌نوازي با چراغ‌هاي جلو و درپوش موتور دارد؛ بلكه روشنايي‌هاي روز را در گوشه‌هاي داخلي خود، جاي مي‌دهد.

حس اسپرت و جوان‌پسند توسان در نسل جديد، تقويت شده است. علاوه‌بر حالت چراغ‌هاي جلو كه شباهت‌هايي به مرسدس بنز EQ دارند، روشنايي پشت توسان ۲۰۲۱ هم از LED با طرحي آينده‌نگر برخوردار خواهد بود. همچنين، خطوط حجم‌دهنده بدنه در سپرها و درها و پوشش روي موتور، جذابيت توسان را افزايش خواهند داد.

توسان ۲۰۲۱ به‌احتمال فراوان با موتور ۲/۵ ليتر تنفس‌طبيعي دركنار پيشرانه‌هاي توربوشارژ ۱/۶ و ۲ ليتري عرضه خواهد شد؛ درحالي‌كه جعبه‌دنده‌ي خودكار هشت‌سرعته ارائه خواهد كرد. ارزش حدودي مدل فعلي هيونداي توسان ۲۰۲۰ در بازار جهاني ۲۳ هزار دلار است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات