مسواك هوشمند جديد فيليپس با سبك مسواك زدن متخصص سازگار مي‌شود

سه‌شنبه ۲۳ دي ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فيليپس در CES 2021 نوعي مسواك هوشمند معرفي كرده است كه مي‌تواند با سبك مسواك زدن متخصص سازگار شود.
تبليغات

روز گذشته در CES 2021 اتفاقات جذابي رخ داد و محصولات جالبي معرفي شد. در اين نمايشگاه شركت‌هاي مختلف چندين محصول معرفي كردند و موفق شدند توجه بسياري را به خود جلب كنند. اين بار نوبت به فيليپس رسيده است كه با جديدترين كالاي خود، نگاه‌هاي بيشتري را به سوي اين برند بكشاند.

بر اساس گزارش Engadget، فيليپس جديدترين مسواك پرچم‌دار خود را معرفي كرده است. گفته مي‌شود اين شركت با معرفي مسواك مذكور قصد دارد از رقباي هميشگي خود از جمله Oral-B پيشي بگيرد. اين شركت مي‌گويد مسواك Sonicare 9900 Prestige از هوش مصنوعي براي نظارت بر بهداشت دهان و دندان و سبك مسواك زدن متخصص براي محافظت بهتر از دندان در برابر پوسيدگي استفاده مي‌كند. با استفاده از SenseIQ، برس هوشمند جديد متوجه مي‌شود كه چقدر دندان‌هايتان را فشار مي‌دهيد و شدت لرزش‌ را متناسب با آن تنظيم مي‌كند.

به گفته‌ي فيليپس، بيشتر ما هنگام مسواك زدن فشار زيادي روي دندان و لثه‌ وارد مي‌كنيم، اين مسواك هوشمند براي كاهش اين مسئله طراحي شده است. برس اين مسواك زاويه خاصي دارد كه به گفته فيليپس باعث مي‌شود ۲۰ برابر در از بين ‌بردن پلاك‌هاي دندان مؤثرتر باشد. اپليكيشن Sonicare در مورد چگونگي تميز كردن دندان‌ها به بهترين شكل در لحظه افراد را راهنمايي مي‌كند و هرچه بيشتر از آن استفاده كنيد، توصيه‌هاي ارائه‌شده شخصي‌تر مي‌شود.

با گذشت زمان، اين اپليكيشن قادر به ارائه گزارش پيشرفت هفتگي، ماهانه و حتي سالانه خواهد بود. اين شركت يك كيف مسافرتي چرمي براي اين مسواك طراحي كرده است كه مي‌تواند استفاده از آن را از هميشه جذاب‌تر كند. اين كيف با درگاه USB-C يكپارچه براي شارژ مجدد راحت‎‌تر همراه است. هنوز ارزش و زمان عرضه اين محصول مشخص نيست؛ اما به انديشه متخصصين نمي‌رسد با امكانات يادشده، با دستگاه معمولي و ارزش پاييني روبه‌رو باشيم.

انديشه متخصصين شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره محصول مسواك هوشمند فيليپس كه در CES 2021 معرفي شد چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات