ايسوس از ميني ‌كامپيوتر كروم ‌باكس ۴ مجهز به پردازنده نسل دهم اينتل رونمايي كرد

يك‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايسوس از كروم‌باكس ۴ رونمايي كرد؛ ميني‌كامپيوتري كه با سيستم‌عامل كروم دراختيار متخصصان قرار مي‌گيرد و به پردازنده نسل دهم اينتل مجهز است
تبليغات

ايسوس به‌تازگي از كروم‌باكس ۴ رونمايي كرده است كه از انديشه متخصصين ظاهري، شباهت زيادي به كروم‌باكس ۳ دارد؛ هر دو دستگاه مشكي هستند و لوگوي ايسوس روي آن‌ها ديده مي‌شود. اين دو ميني‌كامپيوتر حتي از انديشه متخصصين اندازه دقيقا شبيه هم هستند و در ابعاد ۵٫۸۵ در ۵٫۸۵ در ۱٫۵۸ اينچ ساخته شده‌اند؛ اما كروم‌باكس ۴ از انديشه متخصصين سخت‌افزاري بهتر از مدل قبلي است. كروم‌باكس ۳ به پردازنده نسل هشتم اينتل مجهز شداست و كروم‌باكس ۴ از نسل دهم پردازنده‌هاي اينتل بهره مي‌برد. ايسوس ادعا كرده است كه اين كامپيوتر سريع‌تر از مدل قبلي كار مي‌كند.

كروم‌باكس جديد را مي‌توان با پردازنده اينتل سلرون 5205U يا با يكي از سه پردازنده i3-10110U ،i5-10210U و i7-10510U خريداري كرد.

از ديگر ويژگي‌هاي سخت‌افزاري كروم‌باكس ۴ مي‌توان به ۴ يا ۸ گيگابايت رم اشاره كرد و مي‌توان حافظه داخلي آن را به ۲۵۶ گيگابايت SSD M.2 ارتقا داد. اين ميني‌كامپيوتر به HDMI 2.0 و USB-C 3.2 Gen 1 با همراهي از Display Port و USB 3.2 Gen 2 Type-A كه از سه صفحه‌نمايش 4K همراهي مي‌كند، مجهز شده است. كروم‌باكس ۴ از واي-فاي ۶ دوبانده هم همراهي مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران ايسوس كروم باكس ۴

مانند ديگر كامپيوترهايي كه با سيستم‌عامل كروم راهي بازار شده‌اند، كروم‌باكس ۴ از اپليكيشن‌هاي گوگل پلي همراهي مي‌كند؛ يعني تمام اپليكيشن‌هاي اندرويدي روي اين ميني‌كامپيوتر نصب و اجرا مي‌شوند. البته برخي از اپليكيشن‌هاي اندرويدي بسيار خوب روي اين كامپيوتر اجرا مي‌شوند و برخي ديگر با اشكالات زيادي همراه هستند و خوب اجرا نمي‌شوند. از ديگر ويژگي‌هاي سيستم‌عامل كروم دريافت خودكار آپديت‌هاي امنيتي است كه بدون نياز به راه اندازي مجدد روي سيستم نصب مي‌شوند.

ميني‌كامپيوتر كروم‌باكس ۴ با ارزش ۲۸۹ دلار در كشور آمريكا عرضه شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات