لنوو آل اين وان يوگا آيو ۷ را معرفي كرد

شنبه ۲۰ دي ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
لنوو نسل جديد كامپيوترهاي يوگا را معرفي كرد؛ اما اين محصول لپ‌تاپي جديد نيست و آل اين وان خواهد بود.
تبليغات

به‌گزارش The Verge، نسل جديد كامپيوترهاي يوگا در قالب آل اين واني با نام يوگا آيو ۷ (Yoga AIO 7) معرفي شد. درحالي‌كه ظاهر اين محصول به آل اين وان‌هاي كلاسيك بسيار شبيه است، بيش‌ازپيش قابل‌حمل طراحي شده و راحت‌تر مي‌توان را حركت داد. يكي از ويژگي‌هاي اصلي اين لپ‌تاپ آن است كه مي‌توان صفحه‌نمايش آن را به هر سمتي چرخاند. متخصصان اين امكان را خواهند داشت كه صفحه‌نمايش ۲۷ اينچي اين محصول را از حالت لنداسكيپ به حالت ورتيكال دربياورند.

امكان چرخاندن صفحه‌نمايش قابليت جديدي نيست و اين ويژگي را قبلا روي مانيتورهاي مستقل ديده بوديم؛ اما اين ويژگي روي آل اين وان‌ها ديده نشده بود. اين ايده شبيه به ايده سال گذشته سامسونگ براي تلويزيون‌هاي Sero بود. سامسونگ تلويزيون ۴۳ اينچي جالبي را نشان داد كه مي‌شد صفحه‌نمايش آن را چرخاند و ويدئوهاي ورتيكال را راحت‌تر روي آن تماشا كرد. حالا به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه لنوو متوجه قابليت ويدئوهاي ورتيكال شده و سعي كرده آل اين وان جديد خود را به‌گونه‌اي طراحي كند كه بتوان آن را چرخاند.

بايد به اين موضوع هم اشاره كنيم كه لپ‌تاپ يوگا آيو ۷ در دو مدل راهي بازار مي‌شود. هر دو مدل صفحه‌نمايش ۲۷ اينچي با وضوح 4K دارند؛ ولي يك مدل صفحه‌نمايش معمولي دارد و مدل بعدي از صفحه‌نمايشي برخوردار است كه از Adobe RGB و DCI-P3 همراهي مي‌كند.

علاقه‌مندان مي‌توانند اين آل اين وان را با يكي از پردازنده‌هاي Ryzen 7 4800H يا Ryzen 5 4500H بخرند. همچنين، مشخص شده است كارت گرافيكي RTX 2060 براي اين محصول در انديشه متخصصين گرفته شده است. آل اين وان جديد لنوو ۱۶ يا ۳۲ گيگابايت رم خواهد داشت و مي‌توانيد از مدل‌هاي مختلف حافظه داخلي روي آن استفاده كنيد؛ مثلا مي‌شود از يك ترابايت حافظه SSD و دو ترابايت HDD.

لنوو سعي كرده از پورت USB-C نهايت استفاده را روي اين دستگاه ببرد؛ چراكه مي‌توانيد لپ‌تاپ خود را با USB-C به اين محصول متصل كنيد تا بتوانيد از سخت‌افزار آن روي لپ‌تاپ خود بهره ببريد. با اين روش، مي‌توانيد از صفحه‌نمايش، بلندگوها، ماوس و صفحه‌كليد و حتي منبع برق استفاده كنيد. حتي حافظه داخلي هم مستقل در تعامل با لپ‌تاپ است.

اين محصول هم‌اكنون در كشور چين با نام يوگا ۲۷ عرضه شده و از ۲۷ فوريه هم با ارزش آل اين وان ۱۵۹۹ دلار روانه بازار برخي كشورها مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات