شايعه: آي‌ مك اپل با ظاهري جديد و تراشه M1، به‌زودي معرفي خواهد شد

يك‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بر اساس شايعات، اپل قصد دارد سه‌شنبه شب به‌ وقت ايران، آي‌مك را با ظاهري جديد معرفي كند. گفته مي‌شود اين محصول به تراشه M1 مجهز شده است.
تبليغات

اپل در رويداد بهاري خود كه در روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود، قصد دارد محصولاتي معرفي كند كه طبق شايعات، يكي از آن‌‎ها ايرتگ خواهد بود و تا اين لحظه اخبار زيادي از اين محصول منتشرشده است. همچنين احتمال دارد اپل آيپد پرو با صفحه‌نمايش mini LED را به همراه نسل سوم اپل پنسل معرفي كند.

طبق شايعات جديدتر، اپل در اين مراسم قصد دارد آي‌مك بعدي را هم معرفي كند. گفته مي‌شود اپل آي‌مك را با ظاهري جديد و مجهز به تراشه M1 معرفي خواهد كرد 

آخرين باري كه  اپل طراحي كامپيوترهاي آي‌مك را عوض كرد، سال ۲۰۱۲ بود؛ البته در طول اين سال‌ها آي‌مك پرو را در رنگ‌هاي متنوع راهي بازار كرده است.

طراحي آي‌مك‌هاي فعلي ۱۰ سال پيش انجام شده است و به همين دليل نياز به يك طراحي مجدد دارند. به گزارش Ubergizmo، آي‌مك ۲۱٫۵ اينچي اكنون با كمبود منابع مواجه شده است و از طرف ديگر، اپل قصد دارد مدل جديدي از اين محصول راهي بازار كند.

اگر اين شايعات صحت داشته باشند، اپل روز سه‌شنبه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ايران، آي‌مك بعدي را در كنار محصولات ديگر معرفي مي‌كند؛ اما فعلا بايد منتظر اخبار رسمي بمانيم و شايد خبري از عرضه مدل جديد آي‌مك نباشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات