MWC 2021 با محدوديت‌ زياد و به‌صورت حضوري برگزار مي‌شود

يك‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
انجمن سامانه جهاني ارتباطات سيار اعلام كرد كه MWC 2021 با حضور مردم و اعمال محدوديت زياد برگزار خواهد شد.
تبليغات

با شيوع ويروس كرونا بسياري از رويدادهاي مهم دنياي تكنولوژي سال ۲۰۲۰ در غياب علاقه‌مندان برگزار شد؛ از جمله اين رويدادها مي‌توانيم به MWC و CES اشاره كنيم؛ اما به گزارش GSM‌Arena، MWC 2021 به‌صورت حضوري برگزار مي‌شود. مديرعامل انجمن سامانه جهاني ارتباطات سيار به اين موضوع اشاره كرده است كه MWC امسال به‌صورت حضوري برگزار خواهد شد تا كمي اميد به مردم داده شود و اين پيام را صادر كند كه مي‌توانيم از تأثيرات كوويد ۱۹ عبور كنيم و به شرايط معمولي بازگرديم.

MWC دو نمايش خواهد داشت؛ يكي در بارسلونا و ديگري در  شانگهاي. سال گذشته انجمن سامانه جهاني ارتباطات سيار اعلام كرده بود كه MWC بارسلونا بين ماه‌هاي ژوئن تا جولاي ۲۰۲۰ و MWC شانگهاي هفته بعد از آن برگزار مي‌شود.

آغاز واكسيناسيون در  چين باعث شد شرايط اين كشور به حالت عادي بازگردد و انتظار مي‌رود نزديك به ۲۰ هزار نفر از MWC شانگهاي بازديد كنند. البته در سال ۲۰۱۹ بيش از ۶۰ هزار نفر از اين نمايشگاه بازديد كردند و دليل كاهش آمار بازديد MWC 2020، درانديشه متخصصينگرفتن اقدامات بهداشتي بود.

MWC بارسلونا با محدوديت‌ بيشتري همراه خواهد بود. اين نمايشگاه مانند سال‌هاي قبل ميزبان افراد زيادي نخواهد بود و شركت‌كنندگان بايد نتيجه تست كروناي منفي  كه حداكثر ۷۲ ساعت از تاريخ آن گذشته است، به همراه داشته باشند. انجمن سامانه جهاني ارتباطات سيار محيط نمايشگاه را به صورتي طراحي كرده است كه به‌هيچ‌عنوان نياز به لمس محيط نباشد. با محدوديت‌ ايجاد شده انتظار مي‌رود ۵۰ هزار نفر از MWC بارسلونا ديدن كنند.

با وجود محدوديت‌، احتمال ابتلا به ويروس كرونا از بين نمي‌رود. البته محدوديت‌ رفت‌وآمد بين كشورهاي مختلف هم وجود دارد. جامعه جهاني اميدوار است كه با گسترش واكسيناسيون بتوان مانع از گسترش بيشتر ويروس كرونا شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات