تاريخ برگزاري رويداد مايكروسافت بيلد ۲۰۲۱ مشخص شد

شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت اعلام كرد كه رويداد بيلد ۲۰۲۱ در تاريخ ۴ تا ۶ خردادماه برگزار خواهد شد. اين رويداد كاملا الكترونيك خواهد بود و به‌صورت مجازي برگزار مي‌شود.
تبليغات

بنا به اعلام مايكروسافت، رويداد بيليد ۲۰۲۱ در خردادماه و به‌صورت مجازي برگزار خواهد شد. سخنگوي مايكروسافت در گفت‌وگو با  ورج اعلام كرد كه اطلاعات بيشتر درباره اين رويداد به‌زودي منتشر خواهد شد. به گفته‌ي مايكروسافت، اين رويداد مكاني براي توسعه‌دهندگان، معماران، استارتاپ‌ها، دانش‌آموزان، برنامه‌نويسان و افرادي خواهد بود كه به‌دنبال به اشتراك گذاشتن اطلاعات هستند تا مسيرهاي جديدي براي خلق نوآوري‌هاي آينده به وجود بياورند.

در حال حاضر صفحه مربوط به رويداد بيلد در وب‌سايت مايكروسافت اطلاعات جديدي پيش روي متخصصان قرار نمي‌دهد و اطلاعات آن مربوط به رويداد سال گذشته است. در صفحه بيلد ۲۰۲۱ تنها به تاريخ برگزاري اين رويداد اشاره شده است و بايد منتظر اخبار جديد باشيم.

رويداد بيلد ۲۰۲۰ هم به‌صورت الكترونيك برگزار شده بود. يك رويداد ۴۸ ساعته كاملا رايگان كه از وركشاپ‌ها و سخنراني‌هاي مختلف تشكيل شده بود و تمام آن‌ها به‌صورت الكترونيك پخش شدند.

مايكروسافت بيلد به شكل خاص توسعه‌دهندگان را هدف قرار مي‌دهد و در آن، مايكروسافت تغييرات ويندوز، آفيس، اج و سرويس‌هاي مختلف را به اشتراك مي‌گذارد. در رويداد سال گذشته Fluid Framework، لانچر PowerToys Run و Project Reunion به نمايش درآمدند.

زمان برگزاري اين رويداد در حالي اعلام شد كه همچنان روند شيوع كرونا در آمريكا بالا است و تا اين لحظه ۳۰ درصد از جمعيت اين كشور واكسينه شده‌اند. البته مركز كنترل و پيشگيري بيماري اين كشور اعلام كرده كه مردم بهتر است در تجمعات بزرگ شركت نكنند و اين موضوع شامل افرادي كه واكسن دريافت كرده‌اند هم مي‌شود.

سخنگوي مايكروسافت اعلام كرد كه حفاظت از مخاطبان اين شركت يكي از اهداف آن‌ها است و به همين دليل بيلد امسال هم به‌صورت مجازي برگزار مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات