ويدئو جعبه گشايي پهپاد اول شخص DJI فاش شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ويدئويي منتشر شده است كه در آن شاهد جعبه‌گشايي پهپاد اول شخص عرضه‌نشده‌ي DJI هستيم؛ پهپادي كه گفته مي‌شود در ماه آينده‌ي ميلادي از راه مي‌رسد.
تبليغات

پهپاد دي جي آي (DJI) با نماي اول شخص هنوز به‌صورت رسمي معرفي نشده است، بااين‌حال فردي موفق شده‌ آن را تهيه كنند. براساس گزارش خبرگزاري انگجت به‌‌نقل از ورج، وب‌سايت Dominion Drones به‌تازگي ويدئويي را به‌اشتراك گذاشته است كه در آن شاهد جعبه‌گشايي FPV Combo و اشاره به شماري از بهبودهاي آن هستيم. شايعه‌ها مي‌گويند پهپاد موردمباحثه به حداكثر سرعت ۹۳ مايل‌برساعت (۱۵۰ كيلومتربرساعت) دست پيدا مي‌كند و متأسفانه در ويدئوي Dominion شاهد به‌پرواز‌درآمدن پهپاد براي سنجش اين ادعا نيستيم.

ويدئوي جعبه‌گشايي محصول،‌ دوربين اول شخص آن را به‌همراه حسگرهاي اضافي جلويي و زيرين به‌نمايش مي‌گذارد كه ظاهرا پهپاد به كمك آن‌ها مي‌تواند از موانع دوري كند. كنترلر پهپاد درمقايسه‌با نسل قبل به‌روزرساني شده است و بيشتر شبيه به گيم‌پد به‌انديشه متخصصين مي‌رسد. پهپاد موردمباحثه دي جي آي به‌وضوح براي مسابقه‌دهندگان و البته طرفداران ويدئوهاي اول شخص سينمايي طراحي شده است.

شايعه‌ها مي‌گويند DJI قصد دارد پهپاد اول شخص خود را در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردين ۱۴۰۰) معرفي كند. بزرگ‌ترين سؤال، عرضه‌ي پهپاد در ايالات متحده آمريكا است. آمريكا مدتي پيش DJI را تحريم كرد و اين شركت در واكنش گفت همچنان در خاك آمريكا به فروش پهپاد ادامه مي‌دهد. ويدئوي جعبه‌گشايي پهپاد اول شخص دي جي آي در ادامه قابل‌مشاهده است. 

تماشا در يوتيوب

شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران چه انديشه متخصصيناتي داريد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات