خريد آرشيو كامل محتواي استيم چقدر هزينه دارد؟

سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
طبيعتا خريد تمامي بازي‌هاي استيم هزينه‌ي بسياري به‌همراه خواهد داشت؛ اما به مرز يك ميليون دلار نمي‌رسد.
تبليغات

استيم يكي از بزرگ‌ترين پلتفرم‌ها براي رايانه شخصي است كه گيمرها با سلايق مختلف براي خريد بازي‌هاي ويديويي از آن استفاده مي‌كنند. طي سال‌هاي گذشته، استيم به‌قدري محبوب شده است كه حتي انديشه متخصصينسنجي‌هاي آن و آمارهايي كه ارائه مي‌دهد به‌عنوان منبعي قابل اطمينان از سخت‌افزارها و سيستم‌عامل‌هاي مورد استفاده توسط گيمرها استفاده مي‌شود.

روش كار استيم به اين صورت است كه آرشيوي بزرگ از بازي‌هاي ويديويي دراختيار متخصصان قرار داده و درواقع ويتريني از عناوين مختلف در سبك‌هاي متفاوت محسوب مي‌شود. بااين‌حال، اگر از متخصصان استيم هستيد آيا اين سؤال برايتان پيش آمده كه خريد تمامي عناوين موجود در آرشيو استيم چقدر هزينه دارد؟

شخصي به‌نام چنگنگ وانگ، وب‌سايتي طراحي كرده است كه آمار روزانه در مورد ارزش كل محتواي موجود در استيم را به ما نشان مي‌دهد؛ البته منظور از محتوا تنها بازي‌هاي ويديويي است و بسته‌هاي الحاقي شامل آن نمي‌شود. آمارهاي ارائه‌شده نشان مي‌دهد ارزش كل آرشيو استيم در ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهريور) برابر ۵۳۷،۱۹۲ دلار بوده است كه البته با درانديشه متخصصينگرفتن تخفيفات ارائه شده مي‌توان تمامي بازي‌هاي استيم را به ارزش ۵۲۱،۹۰۹ دلار خريداري كرد. براي مشاهده آمار روزانه مي‌توانيد ازطريق اين لينك به سايت مراجعه كنيد.

مرجع متخصصين ايران ارزش كل محتواي موجود در استيم به‌صورت روزانه

بايد گفت دو علت براي كاهش ارزش آرشيو استيم طي بازه‌زماني ارائه‌شده در آمار وجود دارد. دليل اول، حذف برخي بازي‌ها از آرشيو است؛ اما دليل مهم‌تر را مي‌توان رويدادهاي بزرگ براي فروش عناوين موجود در استيم با تخفيف‌هاي شگفت‌انگيز اعلام كرد. جالب است بدانيد در چنين رويدادهايي ارزش بازي‌ها به‌شدت كاهش مي‌يابد.

در رويداد تابستاني اخير استيم، ارزش كل بازي‌هاي موجود در اين پلتفرم ۵۱۸ هزار دلار اعلام شد؛ اما با درانديشه متخصصينگرفتن تخفيف‌هاي اعمال شده مي‌توانستيد تمامي بازي‌هاي استيم را به ارزش ۳۳۰ هزار دلار خريداري كنيد.

انديشه متخصصينتان در مورد آمار ارائه شده چيست؟ آيا شما نيز به رقمي به مراتب بالاتر فكر مي‌كرديد؟ درصورتي‌كه از متخصصان استيم هستيد تعداد عناوين موجود در آرشيوتان را با ما در ميان بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات