اپيك گيمز شركت Rad Game Tools را تصاحب كرد

شنبه ۲۰ دي ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپيك گيمز، غول صنعت بازي ويدئويي، در اطلاعيه‌اي از تصاحب يكي از قديمي‌ترين شركت‌هاي سازنده‌ي ابزار رايانه‌اي با نام RAD Game Tools خبر داد.
تبليغات

فرايند ادغام شركت‌هاي مختلف، چند وقتي است كه در صنعت بازي سرعت بيشتري گرفته است. طي چند وقت اخير شماري از شركت‌هاي بزرگ سعي كرده‌اند شركت‌هاي كوچك‌تر را خريداري و به زير‌مجموعه‌ي خود اضافه كنند. حتي در يك مورد، مايكروسافت يكي از بزرگ‌ترين معاملات تاريخ صنعت ويدئو گيم را رقم زد و موفق به كسب مالكيت شركت بزرگ بتسدا شد.

بر اساس گزارش اخبار تخصصيجي، به‌ انديشه متخصصين مي‌رسد روند خريد شركت‌ها در حوزه‌ي بازي‌ ويديويي همچنان ادامه دارد؛ با اين تفاوت كه جديدترين مورد آن در سكوت خبري انجام شده است.

اپيك گيمز، سازنده‌ي بازي محبوب فورتنايت (Fortnite) و موتور بازي‌سازي Unreal Engine، به‌تازگي RAD Game Tools را خريداري كرده است. افرادي كه در حوزه‌ي توسعه‌ي بازي فعال نيستند، بعيد است نام اين شركت را شنيده باشند؛ اما احتمالا لوگوهاي مختلف RAD Game Tools را قبل از ورود به منوي آغازين بازي‌ها ديده‌ايد؛ لوگوهايي مانند Bink Video،اOodle،اTelemetry،اGranny 3D و Miles Sound System.

RAD يكي از قديمي‌ترين ارائه‌دهندگان ابزار رايانه‌اي و حوزه‌ي كاري اين شركت شامل هر چيزي است كه به صدا، تصوير و فشرده‌سازي فايل‌ها مربوط مي‌شود. ابزار‌هاي RAD محدود به استفاده در صنعت بازي نمي‌شود و در حوزه‌ي ساخت فيلم و سريال نيز متخصصد دارد.

مقاله‌هاي مرتبط:

    به گفته‌ي اپيك گيمز، با وجود تصاحب RAD Game Tools، ابزارهاي اين شركت همچنان براي استفاده‌ي ساير شركت‌هاي خارج از اكوسيستم آنريل انجين در دسترس خواهند بود. همچنين RAD به فروش مجوز محصولاتش به شركت‌هاي متفرقه و همراهي از شركاي خود در حوزه‌هاي ساخت بازي، فيلم و سريال ادامه خواهد داد.

    انديشه متخصصين شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در اين‌باره چيست؟

    تبليغات
    جديد‌ترين مطالب روز

    هم انديشي ها

    تبليغات

    با چشم باز خريد كنيد
    اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
    ورود به بخش محصولات