مايكروسافت تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ را همراه رسمي ايكس باكس سري ايكس معرفي كرد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت اعلام كرد كه تلويزيون‌هاي Neo QLED و QLED سال ۲۰۲۱ سامسونگ، بهترين انتخاب براي ايكس ‌باكس سري ايكس هستند.
تبليغات

مايكروسافت تلويزيون‌هاي Neo QLED و QLED سامسونگ را به‌عنوان همراه رسمي كنسول ايكس باكس سري ايكس در كانادا و ايالات متحده معرفي كرد. اين شركت همكاري چندساله‌ خود را با سامسونگ ادامه مي‌دهد و تلويزيون‌‌هاي Neo QLED و QLEDا۲۰۲۱ سامسونگ از ويژگي‌هاي ايكس باكس سري ايكس همراهي ويژه مي‌كنند.

تلويزيون‌‌هاي سري Neo QLED و QLED سامسونگ كاملا براي كنسول‌هاي نسل جديد ساخته شده‌اند و مي‌توانند تجربه بسيار خوبي به متخصصان منتقل كنند. اين تلويزيون‌ها توانايي پخش تصاوير با كيفيت 4K دارند و نرخ نوسازي صفحه‌نمايش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز مي‌‌رسد. زمان پاسخگويي اين تلويزيون‌ها ۵٫۸ ميلي‌ثانيه است و از ويژگي تأخير كم، نرخ نوسازي متغير و ساير تكنولوژي‌هاي رايج در صنعت بازي همراهي مي‌كنند. تلويزيون‌هاي سري QLED و Neo QLED سامسونگ مي‌توانند قدرت ايكس باكس سري ايكس را به‌خوبي نشان بدهند. اين تلويزيون‌ها قادر هستند بازي‌‌هايي مانند Destiny 2: Beyond Light و Dirt 5 و حتي Yakuza Like a Dragon و Gears 5 را با سرعت ۱۲۰ فريم بر ثانيه به نمايش بگذارند.

تلويزيون‌ هاي سال ۲۰۲۱ سامسونگ به ابزاري مخصوص براي بازي كردن مجهز شده‌اند كه به بازيكنان اجاره مي‌دهد نسبت تصوير را تغيير بدهند، متوجه تاريخ سيگنال ورودي بشوند و حتي هدست‌ را به تلويزيون متصل كنند. حالت مخصوص بازي اين تلويزيون‌ها براي كنسول‌هاي نسل جديد سازگار شده است و با استفاده از هوش مصنوعي و يادگيري ماشين، مي‌توانند تجربه بهتري به متخصصان منتقل كنند.

تلويزيون‌هاي Neo QLED و QLED سال ۲۰۲۱ سامسونگ اولين محصولاتي هستند كه از AMD Freesync Premium Pro همراهي مي‌كنند كه باعث مي‌شود تلويزيون با فريم‌‌ريت‌هاي مختلف سازگار شود و بازي‌ها را بهتر نشان بدهد.

همكاري سامسونگ و مايكروسافت در زمان عرضه ايكس باكس وان ايكس در سال ۲۰۱۷ شروع شد. تلويزيون‌هاي سامسونگ در آن زمان با همراهي از كيفيت 4K و HDR ‌راهي بازار شدند. البته مايكروسافت و سامسونگ روي سرويس ايكس باكس گيم پس نيز همكاري مي‌كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات