با تبلت نارتب مدل NT821 New مخصوص كودك و نوجوان آشنا شويد

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تبلت نارتب، تبلتي با قابليت‌هاي منحصربه‌فرد است كه مخصوص كودكان و نوجوانان طراحي‌ شده تا بتواند نياز اين گروه سني را به‌صورت خاص پوشش دهد.
تبليغات

«فرزندان را محدود نكنيد! تبلت را مديريت كنيد» شعار نارتب با تبلت‌هايي مخصوص كودك و نوجوان است كه به‌تازگي پا به بازار گذاشته است. ارائه‌ي محصولاتي با قابليت‌هاي منحصربه‌فرد براي گروه متخصصان خاص، فضاي مناسبي را شكل مي‌دهد كه مزاياي بسياري در پيش دارد. قطع دسترسي كودكان به فضاي مجازي در حال حاضر امكان‌پذير نيست. بهترين راهكار، ايجاد چارچوب‌هايي است تا خود كودك بتواند در آن فضا رشد و نمو پيدا كند. تبلت نارتب براي متخصصان عمومي عرضه نشده و با هدف جلب رضايت كودك و نوجوان معرفي و عرضه‌ شده است. اين تبلت از نسخه سفارشي‌شده‌ي اندرويد مناسب گروه سني كودك استفاده مي‌كند تا والدين بتوانند مديريت بهتري بر محتواي ارائه‌شده در فضاي مجازي داشته باشند. 

فارغ از مشخصات سخت‌افزاري اين تبلت، نرم‌افزار نقطه‌ي ايجاد تفاوت با ساير تبلت‌هاي بازار به شمار مي‌آيد. در ادامه همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد تا به‌صورت ويديويي نگاهي به اين تبلت داشته باشيم و شما را با مهم‌ترين ويژگي‌هاي آن آشنا كنيم. براي كسب اطلاعات بيشتر در ارتباط با تبلت‌هاي نارتب به وب‌سايت شركت مراجعه كنيد.

تماشا در آپارات

انديشه متخصصين شما در مورد اين تبلت چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات