دو ويدئو تبليغاتي اپل، جزئيات طراحي و قابليت‌هاي ايرپاد مكس را نمايان مي‌كند

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دو ويدئو تبليغاتي جديد اپل جزئيات طراحي و قابليت‌هاي ايرپاد مكس، اولين هدفون دورموبايل اپل را نشان مي‌دهند.
تبليغات

روز گذشته، اپل به‌صورت غيرمنتظره هدفون‌هاي دورموبايل‌اش موسوم به ايرپاد مكس (Airpod Max) را با ارزش ۵۴۹ دلار معرفي كرد. كوپرتينويي‌ها پيش‌تر هدفون‌هاي خود را با برند بيتس (Best) به بازار عرضه مي‌كردند و اكنون اولين‌بار است كه اپل هدفون دورموبايل‌اش را به بازار عرضه مي‌كند؛ اما بيش از هر چيز، ارزش گران اين هدفون توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب كرده است.

اپل هدفون يادشده را با برچسب ارزشي ۵۴۹ دلار آمريكا (۶۰۰ يورو يا ۵۴۹ پوند انگليس) به بازار عرضه مي‌كنند كه باتوجه‌به بازه‌ي ارزشي ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلاري محصولات ديگر، ارزش گراني به‌حساب مي‌آيد؛ اما يكي از دلايل ارزش گران اين محصول طراحي و كيفيت ساخت و مواد تشكيل‌دهنده‌ي آن است. اپل بارديگر موفق شده است محصولي با طراحي منحصربه‌فرد توليد كند كه مي‌تواند وجه تمايز آن با ساير محصولات تلقي شود و به بازاريابي و فروش آن كمك كند. با كمي نگاه به ساير محصولات اپل مي‌توان اين وجه تمايزها را شناسايي كرد؛ به‌طوري‌كه مي‌توان هدفون‌هاي ايرپاد پرو و آيفون ۱۲ و ساير محصولات اپل به‌راحتي بين چنين محصول تشخيص داد كه بازاريابي موفق محصولات اپل را يادآوري مي‌كند.

تماشا در يوتيوب

اپل اكنون همين رويه را براي فروش ايرپاد مكس گران‌ارزشش در پيش گرفته و روز گذشته با منتشركردن دو ويدئو تبليغاتي، جزئيات و ظرافت طراحي اين محصول را نمايان كرده است. ويدئو اول پيش‌نمايشي دودقيقه‌اي درباره‌ي ويژگي‌هاي اصلي و تبليغ دوم كوتاه‌تر، بيشتر شبيه تبليغ تلويزيوني جذاب است.

تماشا در يوتيوب

ايرپاد مكس با ارزش ۵۴۹ دلار، دو تراشه H1 را براي پردازش صداي محاسباتي و انعطاف‌پذيري بيشتر در محتواي صوتي در بطن خود جاي داده است و درمجموع، از ۹ ميكروفون براي لغو نويز فعال و شفافيت محتواي صوتي بهره مي‌گيرد. از مشخصات ديگر اين هدفون مي‌توان به درايورهاي ديناميكي ۴۰ ميلي‌متري و بالشتك‌هاي مغناطيسي و قابل‌تعويض و ۲۰ ساعت شارژدهي اشاره كرد. طبق گفته‌هاي اپل، ايرپاد مكس از ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۵ آذر ۱۳۹۹) در بازارهاي بين‌المللي عرضه خواهد شد؛ اما انتظار مي‌رود كه بعضي از گزينه‌هاي رنگي آن تا سال ۲۰۲۱ با تأخير مواجه شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات