بوز ايرباد ۱۹۹ دلاري Sport Open را معرفي كرد

چهارشنبه ۱۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايرباد Sport Open بوز از طراحي مناسب فعاليت‌ ورزشي و فناوري OpenAudio بهره مي‌برد كه در عين پخش صداي باكيفيت، مانع از شنيدن صداي محيط نمي‌شود.
تبليغات

بوز (Bose) از ايرباد Sport Open رونمايي كرد. اين ايرباد از نوع هدفون بي‌سيم استريو (TWS) به شمار مي‌رود و طراحي مناسبي براي فعاليت‌هاي ورزشي دارد. ايرباد Sport Open داراي گيره‌اي است كه به گوش وصل مي‌شود و صدا را با بالاترين كيفيت پخش مي‌كند.

طبق گزارش GSMArena، هدفون‌هاي مجهز به فناوري حذف نويز از شنيدن صداي محيط جلوگيري مي‌كنند و باعث مي‌شوند فرد آگاهي كمتري به محيط داشته باشد؛ اما ايرباد Sport Open در عين پخش صداي باكيفيت بدون نزديكي زياد به بخش‌هاي داخلي گوش، از شنيدن صداي محيط جلوگيري نمي‌كند.

بوز فناوري به‌كاررفته در ايرباد جديد را OpenAudio معرفي مي‌كند. اين فناوري در عين انتقال مستقيم صداي باكيفيت به گوش‌هاي متخصص، امكان شنيدن صداهاي محيط را فراهم مي‌كند. چند سال پيش، بوز از اين فناوري در عينك آفتابي واقعيت افزوده فريمز (Frames) استفاده كرده بود و حالا آن را در ايرباد بي‌سيم جديد به كار برده است.  

مرجع متخصصين ايران bose sport open earbuds ايرباد بوز

طراحي ايرباد Sport Open به گونه‌اي است كه توسط گيره، بالاي گوش قرار مي‌گيرد. وزن هر موبايل ايرباد ۱۴ گرم است و ابعاد ۴۴ در ۵۵ ميلي‌متر دارد. قابليت ايرباد Sport Open، امكان كاهش نويز ناشي از باد و سروصدا حين مكالمات را فراهم مي‌كند و ساير افراد نمي‌توانند مكالمات ورودي را بشنوند.

ايرباد جديد بوز با بلوتوث ۵٫۱ سازگار است و يك دكمه‌ي چندكاره براي كنترل موسيقي، پاسخ به تماس‌ و استفاده از دستيار مجازي دارد. طول طول عمر باتري ايربادSport Open هشت ساعت است و استاندارد IPX4 براي مقاومت در برابر عرق و پاشش آب دارد. پيش‌سفارش اين ايرباد آغاز شده و ارزش آن ۱۹۹ دلار است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات