مايكروسافت هدست‌هايي مجهز به دكمه‌ي اختصاصي تيمز معرفي كرد

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت در كنار عرضه سرفيس هدفون ۲ پلاس، از سه مدل هدفون رونمايي كرده است كه دكمه‌ي مخصوص براي اپليكيشن مايكروسافت تيمز دارند.
تبليغات

جديدترين سخت‌افزارهاي عرضه‌شده از طرف مايكروسافت متخصصان را به استفاده از اپليكيشن تيمز تشويق مي‌كند. اين شركت ماه گذشته بلندگوي هوشمندي عرضه كرد كه با تيمز سازگاري دارد و در اوايل سال جاري ميلادي هم مانيتورهايي به نمايش درآمدند كه دكمه‌اي مخصوص تيمز دارند. از جديدترين محصولات سازگار با تيمز مايكروسافت مي‌توان به سه مدل هدست‌‌ اشاره كرد.

اين هدست‌‌ها اولين محصولاتي نيستند كه دكمه مخصوص تيمز دارند؛ اما مايكروسافت قصد دارد استفاده از اين دكمه را به موضوعي طبيعي براي همه هدست‌ها تبديل كند.

سرفيس هدفون ۲ پلاس براي كسب‌وكارها مناسب خواهد بود؛ دقيقا همانند سرفيس پرو ۷ پلاس كه براي فعاليت‌هاي تجاري معرفي شده است. به گزارش ورج، سرفيس هدفون ۲ پلاس مشخصاتي همانند مدل قبلي دارد و حتي ظرفيت باتري آن همان قدر است؛ اما مايكروسافت اعلام كرده كه اين هدفون تأييديه تيمز را دريافت كرده و براي كار با اين نرم‌افزار مناسب است؛ اين موضوع به دكمه تيمز و دانگل USB جديدي كه همراه اين هدست عرضه شده اشاره مي‌كند. اين دانگل از نوري استفاده مي‌كند كه به متخصص مي‌گويد در حالت بي‌‎صدا قرار دارد.

مرجع متخصصين ايران دانگل سرفيس هدفون ۲

مايكروسافت اين هدست را تنها به كسب‌وكارها، دانشجويان و دانش‌آموزان مي‌فروشد و ارزش در انديشه متخصصين گرفته‌شده براي آن ۲۹۹ دلار اعلام شده است.

مرجع متخصصين ايران سرفيس هدفون ۲

در كنار هدفون سرفيس، مايكروسافت دو هدفون ديگر هم معرفي كرده است كه از دكمه تيمز بهره مي‌برند. بعد از عرضه هدست بي‌سيم ايكس‌باكس در ماه گذشته، اين هدفون‌ها امكاناتي مانند آن را براي لپ‌تاپ ‌و دسكتاپ به همراه دارند.

اين هدست‌‌ها داراي كاپ‌هاي بسيار نرمي هستند و زماني‌ كه غيرفعال يا ميوت باشند، ميكروفن آن‌ها به شكل خودكار جمع مي‌شود و به سمت بالا حركت مي‌كند. روي سيم اين هدست‌‌ها كنترلر مخصوص براي تنظيم صدا و ميوت كردن و دكمه تيمز ديده مي‌شود.

اين هدفون از بلوتوث هم همراهي مي‌كند؛ اما براي استفاده از ويژگي تيمز بايد دانگل USB داشته باشد. مايكروسافت به اين موضوع اشاره كرده است كه اين هدست تا ۵۰ ساعت موسيقي پخش مي‌كند و براي ۳۰ ساعت گفت‌وگو با تيمز مناسب است. باتري اين محصول در مدت دو ساعت كامل شارژ مي‌شود. مايكروسافت هنوز ارزش اين هدست‌هاي جديد را اعلام نكرده است و تنها مشخص شده از خردادماه در برخي كشورها راهي بازار مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران هدفون بي‌ سيم مايكروسافت

اگر به هدست‌هاي بي‌سيم مايكروسافت علاقه‌اي نداريد، مي‌توانيد هدست مدرن USB اين شركت را خريداري كند. اين هدست با USB-A به دستگاه‌هاي مختلف متصل مي‌شود و روي آن دكمه‌هايي براي كنترل حجم صدا، ميوت كردن و دكمه تيمز قرار گرفته است. اين هدست بسيار سبك ساخته شده و با ارزش ۴۹ دلار، براي استفاده در تيمز انتخاب بسيار مناسبي به‌حساب مي‌آيد. اين هدست هم خردادماه راهي بازار مي‌شود و در اختيار كسب‌وكارها، دانش‌آموزان و دانشجويان قرار مي‌گيرد.

مرجع متخصصين ايران هدفون مدرن مايكروسافت
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات