كدام كشورها اينترنت مقرون به‌صرفه‌تري دارند

يك‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سازمان NetCredit با مطالعه ميانگين دستمزد ماهانه در سرتاسر دنيا و با استفاده از اطلاعات وب‌سايت Cable.co.uk در مورد ارزش جهاني پهناي باند، توانسته است ارزش اينترنت در كشورهاي مختلف را محاسبه كند.
تبليغات

اينترنت در همه جاي دنيا گسترش پيدا كرده است و همه كشورها از اين سرويس استفاده مي‌كنند؛ اما سرعت و ارزش آن متفاوت است. برخي كشورها اينترنت را با ارزش مقرون‌به‌صرفه‌تري دراختيار متخصصان قرار مي‌دهند. استفاده از اينترنت مقرون‌به‌صرفه دقيقا به مكاني بستگي دارد كه در آن قرار داريد. اينترنت ارزان‌ارزش يك موضوع است؛ اما بايد پهناي باند مقرون‌به‌صرفه داشت. درواقع اگر كسي درآمد مناسبي نداشته باشد، شايد اينترنت «ارزان‌ارزش» براي او مناسب نباشد.

به‌تازگي سازمان NetCredit كه در شهر شيكاگو قرار دارد، با مطالعه ميانگين دستمزد ماهانه در سرتاسر دنيا و با استفاده از اطلاعاتي وب‌سايت Cable.co.uk كه ارزش پهناي باند در دنيا را مطالعه مي‌كند، توانسته ارزش اينترنت در كشورهاي مختلف را محاسبه كند.

حالا سؤال اينجا است كه كدام كشور اينترنت بهتر و كدام كشور اينترنت بدتر ارائه مي‌دهد؟

يمن گران‌ترين اينترنت را دراختيار دارد؛ هزينه استفاده از اينترنت در يمن نزديك به ۲۴۶۶ دلار است. اين مقدار ۲۷۹۲٫۵۶ درصد دستمزد ماهانه در اين كشور با ميانگين ۸۸٫۳۳ دلار مي‌شود. موناكو مقرون‌به‌صرفه‌ترين پهناي باند را دراختيار مردم قرار مي‌دهد؛ ارزش پهناي باند در موناكو ۳۴٫۴۹ دلار يا ۰٫۰۰۶۸ درصد دستمزد با ميانگين ماهانه ۵۰۴۳ دلار است. دسترسي به اينترنت در تركمنستان ماهانه ۳۰۴۷.۵۲ دلار هزينه دارد كه ۱۰۴۳.۰۸ درصد دستمزد ماهانه را شامل مي‌شود. استفاده از اينترنت در قزاقستان ماهانه ۲۲٫۱۵ دلار در ماه خاستكه ۴٫۱۷ درصد درآمد ماهانه را شامل مي‌شود.هزينه استفاده از اينترنت در ايران ماهانه ۲۳٫۳۵ دلار اعلام شده است كه ۶٫۶۱ درصد دستمزد را شامل مي‌شود. استفاده از اينترنت در كشور امارات ماهانه ۴۰٫۹۴ دلار استكه ۱٫۳۱ درصد دستمزد را به خود اختصاص مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران بهاي اينترنت در خاورميانه

با مراجعه به سايت Netcredit مي‌توانيد اطلاعات بيشتري از هزينه اينترنت در دنيا كسب كنيد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات