ديجي‌پي پرداخت در ديجي‌كالا و ديگر سرويس‌ها را ساده مي‌كند

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ديجي‌پي در حال حاضر مديريت پرداخت‌ها در تمام اعضاي خانواده‌ي ديجي كالا را برعهده دارد كه در ادامه از زبان هومن اميري مديرعامل آن با سرويس‌ها و تازه‌هاي ديجي‌پي بيشتر آشنا خواهيم شد.
تبليغات

ديجي‌كالا براي نخستين بار با غرفه‌اي بزرگ در سالن ۷-۸ به الكامپ آمد تا سرويس‌‌هاي جديد اعضاي خود را به علاقه‌مندان معرفي كند. گروه ديجي‌كالا متشكل از فروشگاه ديجي‌كالا، ديجي‌‌استايل، ديجي‌پي، ديجي‌فرش و ديجي‌نكست سرويس‌هاي متنوعي را به متخصصان و اعضاي اين مجموعه‌ي بزرگ ارائه مي‌كنند؛ ديجي‌پي تولد يك سالگي خود را در حالي پشت سر مي‌گذارد كه خود را براي ارائه‌ي سرويس‌هايش به كسب‌وكارهاي خارج از مجموعه آماده مي‌كند. هومن اميني مديرعامل ديجي‌پي در مصاحبه‌ي خود با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران علاوه بر بيان تاريخچه‌اي كوتاه از ديجي‌پي به معرفي سرويس‌هاي اين بخش از ديجي‌كالا پرداخت و در بخشي از صحبت‌هاي خود به نقشه‌ي راه و برنامه‌هاي پيش‌روي ديجي‌پي اشاره كرد. 

سرويس‌هاي ديجي‌پي براي اپليكيشن ديجي‌پي و سرويس‌هاي كلاسيك پرداخت، موارد مربوط به خريد در اكوسيستم ديجي‌كالا و ارائه‌ي راهكاري مناسب براي كسب‌وكارها، راه‌حل‌هاي متنوعي خواهد داشت.

ادغام سرويس‌هاي پرداخت با شركت‌هاي فعال در زمينه تجارت الكترونيك در سال‌هاي اخير به دليل تسهيل فرايند خريد و ايجاد اطمينان بيشتر در آن با استقبال خوبي رو‌به‌رو شده است. طبق اعلام اميني ارائه‌ي سرويس به كسب‌وكارهاي ديگر و همكاران براي آينده‌ي نه چندان دور (سه‌ماهه‌ي پاياني سال جاري) هدف‌گذاري شده است و «سيستم اعتبار» نيز تا پايان سال عملياتي خواهد شد. در ادامه مي‌توانيد مصاحبه‌ي اختصاصي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با هومن اميني مديرعامل ديجي‌پي را مشاهده كنيد:

تماشا در اپارات

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات