گفتگو اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با مديرعامل فروشگاه مقداد آي تي در ارتباط با وضعيت بازار سخت‌افزار

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بازار خريدوفروش سخت‌افزار در سال گذشته دست‌خوش تغييرات بسيار زيادي شده است. ازاين‌رو با مديرعامل فروشگاه اينترنتي مقداد آي‌تي به صحبت نشستيم تا بيشتر از اوضاع بازار باخبر شويم.
تبليغات

پس از آخرين تحولات بسيار زياد ارز و واردات، انواع بازار‌هاي مختلف در ايران تحت‌الشعاع قرار گرفت و شاهد تعويض مهره‌هاي اصلي صنعت‌هاي بزرگ بوديم. درواقع بسياري از شركت‌هاي مطرح ازجمله شركت‌هاي سخت‌افزاري از بازار ايران دست كشيده و برند‌هاي ديگري در ايران رشد پيدا كردند. دسترسي به جديد‌ترين محصولات و خدمات براي متخصصان داخلي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و همين ميزان تقاضا در بسياري از كسب‌وكارها تأثير گذاشته تا رويكرد متفاوتي را نسبت به گذشته در پيش بگيرند. 

ازجمله فروشگاه‌هاي اينترنتي سرشناس در بازار ايران، به فروشگاه اينترنتي مقداد آي‌تي مي‌توان اشاره كرد. براي اينكه بتوانيم بيشتر با حال و هواي اين فروشگاه اينترنتي آشنا شويم، گفتگويي با مقداد زنگي، مديرعامل مقداد آي‌تي داشتيم. در ادامه همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد:

تماشا در آپارات

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات