گفتگو اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با مديرعامل گروه MIT درمورد حوزه‌هاي فعاليت در بازار حافظه‌ها

شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با مديرعامل گروه MIT به‌عنوان شركتي فعال در تأمين حافظه در كشور به صحبت نشستيم تا با زمينه‌هاي فعاليت و دلايل انتخاب حافظه‌هاي SSD سامسونگ و لكسار توسط اين مجموعه بيشتر آشنا شويم.
تبليغات

در دنياي اطلاعات و مدرن كنوني نياز به حافظه با شيبي زياد در حال افزايش است و تقاضا نيز در دو بخش متخصصان عادي و متخصصان سازماني و تجاري روزبه‌روز در حال بيشتر شدن است. سرعت و ظرفيت حافظه‌ها، هر دو نسبت به سال‌هاي گذشته دست‌خوش تغيير شده‌اند و معيارهاي ۱۰ سال گذشته ديگر پاسخگوي نيازهاي متخصصان نيست. تحليل‌گران آينده‌ دنياي حافظه‌ها را از آن SSD‌ها مي‌‌دانند كه با كاهش ارزش آن‌ها در دو سال اخير اميدها به اين بازار روبه افزايش است. 

گروه MIT به‌عنوان تأمين‌كننده‌ي حافظه در بازار كشور از سال ۱۳۹۰ كار خود را آغاز كرده است؛ هم‌اكنون اين شركت علاوه بر SSD‌هاي SATA و NVMe از برندهايي نظير سامسونگ، لكسار و پايونير حضور پررنگي در تأمين نيازهاي متخصصان سازماني دارد. DRAM سرور و دسكتاپ، هاردهاي مختص ديتاسنتر و ديگر انواع حافظه، بخش‌هايي هستند كه MIT Group در آن‌ها فعاليت مي‌كند. در اين مصاحبه با محمد آيتي، مديرعامل شركت به صحبت نشسته‌ايم تا علاوه بر دلايل حضور در بازار حافظه‌ها، از انتخاب برندهاي لكسار و سامسونگ توسط MIT بيشتر بدانيم. همچنين در اين مصاحبه به پتانسيل‌ها بازار سازماني حافظه، محصولات و دورنماي MIT براي بازار حافظه در كشور نيز پرداخته شده است.

تماشا در آپاراتتماشا در يوتيوب

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات