تاكسي بورد: سرويس ما ارزش افزوده مناسبي براي مسافران و رانندگان تاكسي‌ها خواهد داشت

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تاكسي‌ بورد با نصب نمايشگر داخل تاكسي‌هاي درون‌شهري و پخش محتوا، در انديشه متخصصين دارد علاوه‌بر پُركردن زمان غيرمفيد مسافران، براي رانندگان نيز ارزش افزوده‌ به‌همراه داشته باشد. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران و مصاحبه با مديران اين استارتاپ همراه باشيد.
تبليغات

تاكسي‌بورد يكي از استارتاپ‌هاي قديمي كشور است كه فعاليت خود را از سال ۱۳۹۴ و توسط زوج جوان هم‌بنيان‌گذار آن آغاز كرده است. اين استارتاپ پخش محتواي ويدئويي و تجاري براي مسافران در سفر و تاكسي‌هاي درون‌شهري را هدف قرار داده است. محتواي مذكور را نمايشگر‌ي ۱۰ اينچي تعبيه‌شده در پشت صندلي‌هاي رديف جلو نمايش مي‌دهد. همچنين هدف اصلي بنيان‌گذاران تاكسي‌بورد ارائه‌ي امكان بهره‌وري از زمان غيرمفيد مسافران دركنار كمك به درآمدزايي رانندگان عنوان شده است.  

در‌حال‌حاضر، تاكسي‌بورد پس از همكاري با سازمان تاكسي‌راني، سرويس خود را در بيش از ۶۰۰ تاكسي به مسافران ارائه مي‌دهد كه به‌تازگي ۱،۰۰۰ تاكسي ديگر نيز براي نصب نمايشگر‌هاي تاكسي‌بورد درخواست داده‌اند. مديران اين شركت برنامه‌ي بسيار گسترده‌تري براي كسب‌و‌كار خود ترتيب ديده‌اند. ارائه‌ي محتواي هوشمند با‌توجه‌به مكان و نوع متخصصي تاكسي (مانند تاكسي فرودگاه، تاكسي شهري و...) و زمان سفر كه در حال حاضر عملياتي شده‌اند، در كنار گسترش فعاليت در شهرهاي مختلف و همكاري با تاكسي‌هاي الكترونيك، از ديگر برنامه‌هاي تاكسي‌بورد به‌شمار مي‌رود كه آن را از رقباي خود متمايز مي‌كند.

در همين زمينه، براي آشنايي بيشتر با استارتاپ تاكسي‌بورد، وضعيت فعلي، برنامه‌هاي آتي، اشكالات موجود و فناوري‌هاي به‌كاررفته در آن، با مديران و بنيان‌گذاران اين استارتاپ مصاحبه كرده‌ايم كه درادامه شما را به تماشاي ويدئو اين مصاحبه‌ دعوت مي‌كنيم.

دانلود از آپارات

انديشه متخصصينات شما درباره‌ي استارتاپ تاكسي‌بورد و ايده و عملكرد آن چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات