گفت‌وگوي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با پشوتن پورپزشك؛ خدمات لجستيك پادرو چيست؟

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پادرو پلتفرم هوشمندي مبتني بر تكنولوژي براي همه كسب‌وكارها و حتي متخصصاني است كه بسته يا بار براي جابه‌جايي دارند. در گفت‌وگو با پشوتن پورپزشك، بنيان‌گذار پادرو بيشتر با اين سرويس آشنا مي‌شويم.
تبليغات

لجستيك به‌عنوان همراه فعاليت‌هاي تجاري-توليدي، نقشي حياتي در بسياري از كسب‌وكار‌ها ايفا مي‌كند و اهميت لجستيك در رشد بازار غيرقابل انكار است. بسياري از فعاليت‌هاي حرفه‌اي به‌دليل اشكالات در حمل‌و نقل و ارسال كالا به‌دست مشتري، با اشكالات زيادي روبه‌رو هستند. از زاويه‌‌ي ديگر، فعاليت و تمركز در بخش لجستيك، نيازمند‌ سرمايه‌گذاري قابل‌توجه است كه از هدف اصلي كسب‌وكار كمي دور خواهد شد. سرويس لجستيك پادرو اين امكان را براي همه ايجاد مي‌كند تا بتوانند از ميان سرويس‌دهندگان موجود متناسب با هزينه و سطح خدمات مدانديشه متخصصين خود، مناسب‌ترين سرويس را انتخاب كنند. اين پلتفرم كمك مي‌كند علاوه بر تعديل هزينه و بهينه‌سازي فرايند جابه‌جايي كالا براي سرويس‌دهندگان، كالاها آسان‌تر و مطابق خواست متقاضي به مقصد برسند.

براي آشنايي بيشتر با پادرو، در ادامه همراه باشيد تا گفت‌وگويي با پشوتن پورپزشك، بنيان‌گذار و مديرعامل پادرو داشته باشيم:

تماشا در آپارات

آيا شما با سرويس پادرو آشنايي داريد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات