اپل با همكاري هنرمندان عكاس و آهنگساز، ويديوهاي تبليغاتي جديدي منتشر كرد

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل با همكاري دو هنرمند عكاس و آهنگ‌ساز به‌نام‌هاي جيمز بليك و تايلر ميشل، ويديوهاي تبليغاتي جديدي با عنوان Behind the Mac منتشر كرد.
تبليغات

اپل ويديوهاي جديدي را در كانال رسمي يوتيوب خود منتشر كرد كه استفاده از كامپيوترهاي مك را در فرايندها و وظايف متخصصدي متمركز بر توليد محتوا و خلاقيت نشان مي‌دهد. يكي از ويديوها با همكاري جيمز بليك آهنگساز و ديگري با همكاري تايلر ميشل عكاس ساخته و منتشر شد.

ويديوهاي جديد، بخشي از كارزار تبليغاتي اپل به‌نام Behind the Mac هستند كه در آن‌ها هنرمندان گوناگون از كامپيوترهاي مك به‌عنوان بخش مهمي از اجراي روند كاري و توليد محتواي خود استفاده مي‌كنند. تايلر ميشل كه در ويديوي اول اپل ديده مي‌شود، عكاسي اهل نيويورك است. ويديوي اپل، فرايند عكاسي پرتره و ويرايش آن را در طول ۲۴ ساعت از كار ميشل نشان مي‌دهد.

در ويديوي ميشل، مراحل عكاسي در داخل آپارتمان او او تجهيزات موردانديشه متخصصين براي عكاسي مد و فشن را در آپارتمان خود تنظيم كرده است كه شامل انواع دوربين و نورپردازي و البته يك كامپيوتر مك ‌بوك مي‌شود. ميشل پس از چند سري از عكاسي، آن‌ها را به مك‌بوك منتقل مي‌كند و تا نيمه‌هاي شب، مشغول ويرايش‌هاي نهايي روي عكس‌ها مي‌شود. در ويديوي تبليغاتي، نرم‌افزار فتوشاپ به‌عنوان ابزار ويرايش عكس استفاده مي‌شود.

ويديوي دوم روي زندگي و كار يك آهنگساز به‌نام جيمز بليك متمركز مي‌شود. او در اين ويدئو با استفاده از نرم‌افزار Logic Pro X، آهنگي به‌نام Ask For More مي‌سازد. او قبلا هم در ويديوهاي مشابهي با اپل همكاري كرده بود كه يكي از آن‌ها مراحل ساخت آهنگ Are You Even Real را نمايش مي‌داد. در ويديوي جديد هم دوربين‌هاي كنترل از راه دور در استوديوي خانگي بليك نصب شده‌اند تا او آهنگ جديد را با استفاده از كامپيوتر مك‌بوك و نرم‌افزار مخصوص، بسازد. اين ويدئو هم ۲۴ ساعت از فرايند كاري هنرمند را نشان مي‌دهد و آهنگ، ساعت يك بامداد آماده مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات