پوشش زنده اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از رويداد One More Thing اپل [نسخه آفلاين اضافه شد]

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
امشب اپل رويداد ويژه‌ي خود با شعار One More Thing را ساعت ۲۱:۳۰ برگزار مي‌كند كه به دليل همه‌گيري ويروس كرونا و مانند دو رويداد گذشته، به‌صورت يك فيلم از پيش ضبط‌شده در اپل پارك و با حضور تيم كوك و تعداد انگشت‌شماري از ديگر مديران اپل برگزار مي‌شود.
تبليغات

در رويداد توسعه‌دهندگان موسوم به WWDC امسال، اپل مهاجرت از پردازنده‌هاي اينتل x86 به پردازنده‌هاي مبتني ‌بر آرم را علني كرد. پيش‌بيني مي‌شود در رويداد One More Thing اپل از اولين رايانه‌هاي مك‌ مجهز به اپل سيليكون رونمايي شود. حال با سومين تغيير معماري ساخت پردازنده‌هاي مك، اپل مي‌تواند با استفاده از پردازنده‌هاي اختصاصي خود كنترل بيشتري بر جدول زماني و توليد پردازنده‌هاي استفاده‌شده در مك داشته باشد؛ به‌صورت واضح مشخص است كه روابط اپل و اينتل طي چند سال گذشته به دليل تأخيرهاي متعدد در توليد تراشه، به هم ريخته است؛ اپل مي‌تواند با اين كار تمام اشكالات پيش‌آمده را حل و محصولاتش را در بازده‌ي زماني منظم‌تري رونمايي كند؛ اين مهاجرت حتي در سيستم‌عامل مك نيز بسيار تأثيرگذار است. درواقع مهاجرت اپل به پردازنده‌هاي ساخت خود، طلوعي ديگر براي مك‌ خواهد بود.

طبق افشاگري‌هاي اخير و به گزارش بلومبرگ، يكي از اولين رايانه‌هاي مك‌ مبتني ‌بر اپل سيليكون، نسخه جديدي از مك‌بوك پرو ۱۳ اينچي خواهد بود. پيش‌تر اين موضوع را اكانت توييتري L0vetodream نيز گزارش داده بود و  مينگ-چي كو، تحليل‌گر نام‌آشناي محصولات اپل، آن را تأييد كرده است. انتظار مي‌رود مك‌بوك پرو ۱۳ اينچي جديد مبتني بر اپل سيليكون تا حدود زيادي شبيه به مك‌بوك پرو ۱۳ اينچي فعلي باشد؛ با اين ‌اوصاف با به‌روزرساني مك‌بوك پرو، امسال نبايد انتظار هرگونه بازطراحي چشمگيري داشته باشيم. گزارش‌هاي جديد حاكي از آن است كه كوپتينويي‌ها در سال ۲۰۲۱ از مك‌بوك پرو ۱۴ اينچي جديد و بازطراحي‌شده رونمايي خواهند كرد و بازطراحي مك‌ را به سال آينده موكول كرده‌اند.

در ادامه با پوشش زنده رويداد همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد:

پخش زنده در آپارات | پخش زنده در اينستاگرام

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات