هاب جديد لنوو رونمايي شد

يك‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
لنوو نسخه‌ي جديد هاب ThinkSmart خود را در حالي رونمايي كرد كه دنيا بيش‌ازپيش به وجود چنين دستگاهي نياز دارد.
تبليغات

دنياگيري كرونا (Covid-19) اهميت كنفرانس‌هاي ويدئويي الكترونيك را بيش‌از‌پيش كرده است و در اين دوران كه خيلي‌ها دوركار هستند و افراد ديگري كارشان را از داخل شركت پيش مي‌برند، نياز به اتاق تلكنفرانس (اتاق مجازي) و ابزاري قدرتمند براي ايجاد ارتباط با افراد دوركار و داخل شركت به اين اندازه احساس نمي‌شد. نسخه‌ي جديد هاب ThinkSmart لنوو از چهار بلندگوي بهبوديافته و داخلي، ميكروفن قدرتمند و صفحه‌نمايش ۱۰/۱ اينچي لمسي با وضوح Full HD تشكيل شده است كه بتوانيد راحت‌تر به برنامه و كنترل Microsoft Teams دسترسي داشته باشيد. 

هاب جديد لنوو مكانيزم تك‌كابله دارد كه به‌كمك آن مي‌توانيد از تمامي ارتباطات لازم ازجمله كابل برق و كابل شبكه‌ي اترنت و اتصال به مانيتور بزرگ‌تر بهره ببريد. همچنين، مكانيزم تك‌كابله به شما كمك خواهد كرد كه ميز كار تميز‌تر و خلوت‌تري داشته باشيد. اين دستگاه به CPU اينتل Core i5 اينتل با فناوري vPRO مجهز است كه نويددهنده‌ي عملكرد مطلوب آن است. 

دستگاه ThinkSmart Hub از سيستم امنيتي ThinkShield و دو سال گارانتي برخوردار است. خدمات پس‌از‌فروش اين دستگاه شامل راهنمايي كامل و نصب و ايرادگيري آن مخصوص تمامي خريداران اين محصول است. نسخه‌ي جديد هاب ThinkSmart لنوو ۱،۸۰۰ دلار ارزش دارد و ماه آينده در بازار عرضه خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات