گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از جشنواره يلدا موبايل ال جي در بازار چارسو

يك‌شنبه ۱ دي ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي مانند گذشته در روز‌هاي نزديك به يلدا، با جشنواره‌اي در پرديس سينمايي چارسو، فروش ويژه‌اي براي آخرين محصولات اين برند اعم از موبايل‌هاي هوشمند ۲۰۱۹ و لوازم جانبي راه‌اندازي كرد.
تبليغات

ال‌جي با راه‌اندازي فروشي ويژه در چارسو و و معرفي جديد‌ترين موبايل‌هاي سال ۲۰۱۹ تصميم به حضور جدي‌تري در بازار ايران دارد. در فروشگاه چارسو ال‌جي اين فرصت به وجود آمد تا با خريد هر يك از موبايل‌هاي ال‌جي موجود در فروشگاه، در لحظه قرعه‌كشي انجام شود. تلويزيون ۴۳ اينچ، مايكروويو، انواع هندزفري‌ها الجي و كارت هديه از جمله جوايزي بود كه تمامي شركت‌كنندگان مي‌توانستند دريافت كنند.

در حال حاضر در فروشگاه چارسو ال‌جي مي‌توان تجربه‌ي استفاده از موبايل‌هايي چون Q60 2019 ،K50 2019، K20 2019 و G8S ThinQ را داشت. ال‌جي جي ۸ اس تينكيو به‌عنوان موبايل پرچم‌دار اين شركت از نمايشگر ۶.۱ اينچي OLED استفاده مي‌كند كه از انديشه متخصصين ظاهري از ترند سال پيروي مي‌كند. تراشه‌ي اصلي دستگاه اسنپدراگون ۸۵۵ كه در كنار ۶ گيگابايت رم، قدرت اصلي دستگاه را تأمين خواهد كرد.

از ديگر موبايل‌هاي ميان‌رده‌ي ال‌جي در فروشگاه مي‌توان به Q60 اشاره كرد. براي اينكه بيشتر با جشنواره ال‌جي آشنا شويد، از شما دعوت مي‌كنيم تا در ادامه گزارش ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران را دنبال كنيد:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

آيا شما تجربه‌ي استفاده از G8S ThinQ را داريد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات