تصاويري احتمالي منتشرشده از Xperia Play 2 كه هيچ‌وقت به مرحله توليد نرسيد

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
موبايل Xperia Play 2 در سال ۲۰۱۱ تأييد شد؛ اما تا امروز خبر ديگري از آن منتشر نشد و پروژه‌ي ساخت و عرضه‌ي اكسپريا پلي ۲ براي هميشه لغو شد.
تبليغات

سوني‌اريكسون موبايل Xperia Play را در سال ۲۰۱۱ روانه‌ي بازار كرد كه از انديشه متخصصينات‌ بسياري از افراد، يكي از بهترين ايده‌هاي ممكن براي توليد موبايل هوشمند بود و از زمان عرضه‌اش متخصصان زيادي را به‌خود جذب كرد. اين موبايل سوني گيم‌پدي به‌همراه خود داشت كه مي‌توانستيد بازي‌هاي مختلف را با آن بهتر تجربه بهتر كنيد و به بازي‌هاي پلي ‌استيشن هم دسترسي داشته باشيد. متأسفانه اين آخرين‌باري بود كه سوني و سوني‌اريكسون يك موبايل مخصوص گيمينگ معرفي و عرضه كردند.

كاربر shabab2992 در رديت با انتشار چند عكس مدعي شده است كه اين محصول درحقيقت Xperia Play 2 است و باتوجه‌به ظاهر كلي آن، مي‌توان به اين نتيجه رسيد؛ البته شايد اين نسخه‌ي نهايي نباشد و باتوجه‌به اينكه صفحه‌ي روشن موبايل در اين عكس‌ها مشخص نيست، شايد اين عكس‌ها حقيقت نداشته باشد. بااين‌حال باتوجه‌به ساختار اين محصول، مي‌توان حدس زد كه اين طرح اوليه‌ي موبايل Xperia Play 2 است. درادامه، مي‌توانيد عكس‌هاي منتشرشده را مشاهده كنيد.

مرجع متخصصين ايران موبايل Xperia Play 2-1
مرجع متخصصين ايران موبايل Xperia Play 2-2
مرجع متخصصين ايران موبايل Xperia Play 2-3
مرجع متخصصين ايران موبايل Xperia Play 2-4

اگر به پشت موبايل دقت كنيد، لوگو سوني اريكسون را مشاهده مي‌كنيد. احتمال دارد كه اين موبايل در برهه‌ي فروخته‌شده كامل سوني‌اريكسون به سوني در دستور ساخت قرار داشت كه بعد از اين اتفاق، پروژه‌ي ساختن موبايل Xperia Play 2 لغو شد. 

از جزئيات درخور توجه ديگر در Xperia Play 2 مي‌توان به دكمه‌هاي لبه سمت راست و چپ L و R اشاره كرد كه تشابه زيادي به دكمه‌هاي L و R دسته پلي‌استيشن‌ها دارند. افزون‌براين، دوربين جلو و بازگشت پد آنالوگ لمسي و دكمه‌ي عجيب 3D موارد ديگري هستند كه انديشه متخصصينمان را به‌سمت اين موبايل جلب مي‌كنند.

دكمه‌ي 3D در ساده‌ترين حدس ممكن، براي فعال‌كردن گزينه‌ي سه‌بعدي‌سازي بدون نياز به عينك مي‌تواند بازي‌ها را به‌صورت سه‌بعدي اجرا كند كه در زمان كنسول بازي PS3 هم بازي‌ها و فيلم‌هاي سه‌بعدي در ماركت پلي‌استيشن موجود بودند. نمونه‌‌ي اين مورد را پيش‌تر در محصولات ديگري همچون نينتندو 3DS و اچ‌تي‌سي ECO 3D ديده بوديم.

هنوز سوني و تيم روابط‌عمومي‌اش عكس‌هاي فاش‌شده را رسما تأييد نكرده است؛ اما باتوجه‌به تب جديد گيمينگ كه در سال‌هاي اخير به‌پا شده است، ايده‌ي بدي به‌انديشه متخصصين نمي‌رسد كه سوني با همكاري بخش پلي‌استيشن موبايل گيمينگ جديدش را به خط‌توليد برساند.  

انديشه متخصصينات شما درباره‌ي اين عكس‌هاي فاش‌شده و احتمال معرفي موبايل جديد گيمينگ اكسپريا چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات