ظرفيت احتمالي باتري گلكسي اس 21 پلاس سامسونگ مشخص شد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در صورت صحت شايعات، ميزان ظرفيت باتري گلكسي اس ۲۱ پلاس نسبت به مدل موجود در گلكسي اس ۲۰ پلاس بيشتر خواهد بود.
تبليغات

با وجود اينكه زمان بسياري تا رونمايي از سري گلكسي اس ۲۱ سامسونگ باقي مانده است؛ اما همچنان شاهد انتشار شايعات و گزارش‌هاي مختلف در مورد پرچم‌داران نسل بعدي شركت كره‌اي هستيم. درحال‌حاضر حتي نام اين سري مشخص نيست و در برخي از شايعات به سري گلكسي اس ۲۱ و در برخي ديگر نيز به سري گلكسي اس ۳۰ اشاره مي‌شود. بااين‌حال، گزارش‌هاي جديد به ميزان ظرفيت باتري يكي از مدل‌هاي پرچم‌داران نسل بعدي سامسونگ اشاره دارند.

در گزارش‌ها آمده است كه گلكسي اس ۲۱ پلاس سامسونگ، باتري با ظرفيت ۴،۸۰۰ ميلي‌آمپرساعت را يدك مي‌كشد. جالب است بدانيد كه ميزان ظرفيت باتري در گلكسي اس ۲۰ پلاس معادل ۴،۵۰۰ ميلي‌آمپرساعت بود.

براي اولين‌بار نيست كه در مورد ميزان ظرفيت باتري گلكسي اس ۲۱ پلاس خبري منتشر مي‌شود. در گزارش‌هاي پيشين اشاره شده بود كه شركت كره‌اي براي موبايل پرچم‌دار جديد خود از باتري با ظرفيت ۴،۶۶۰ ميلي‌آمپرساعتي استفاده مي‌كند.

در هر صورت شايد در هردو خبر با اختلاف ميزان ظرفيت باتري مواجه شويم؛ اما آنچه هردو گزارش به آن اشاره مي‌كنند، افزايش ميزان ظرفيت باتري در گلكسي اس ۲۱ پلاس نسبت به اس ۲۰ پلاس است. در ادامه گزارش اشاره مي‌شود كه توليد باتري‌هاي جديد به عهده شركت Ningde Amperex Technology سپرده شده و انتظار مي‌رود باتري موردنياز براي سري گلكسي اس ۲۱ را بسازد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات