اولين تبليغات ويدئويي وان پلاس 8 تي؛ از حضور رابرت داوني جونيور تا بازي سايبرپانك ۲۰۷۷

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اولين تبليغات ويديويي وان پلاس 8 تي منتشر شد. در يك تبليغ رابرت داوني جونيور را مشاهده مي‌كنيد و در تبليغ بعدي، اين موبايل در بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ ديده مي‌شود.
تبليغات

رابرت داوني جونيور كه به‌واسطه بازي در نقش آيرون من شناخته شده است، به چهره تبليغاتي موبايل وان پلاس 8 تي در كشور چين تبديل شده است. اين تبليغ ابتدا با ويژگي شارژ ۶۵ وات شروع مي‌شود و به صفحه‌نمايش و دوربين مي‌پردازد. در بخش‌هايي از اين تبليغ به دوربين ۴۸ مگاپيكسلي و دوربين ۱۶ مگاپيكسلي Ultrawide و حتي به قابليت فيلم‌برداري باكيفيت 4K و سرعت ۶۰ فريم ‌بر ‌ثانيه هم اشاره مي‌شود. در بخش ديگري از اين تبليغ صفحه‌نمايش ۱۲۰ هرتز و ويژگي صفحه‌نمايش هميشه‌روشن هم به نمايش درمي‌آيد. در ادامه مي‌توانيد اين ويدئو را مشاهده كنيد:

در تبليغ بعدي، موبايل وان پلاس 8T در بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ ديده مي‌شود. شركت وان پلاس براي ساخت اين تبليغ با استوديوي CD Projekt Red همكاري كرده است. البته در اين تيزر شكل و شمايل موبايل زياد مشخص نشد. خيلي دوست داشتيم نسخه مخصوص موبايل وان پلاس 8T را كه براي بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ ساخته شده است مي‌ديديم. شركت وان پلاس اعلام كرد كه اين مدل با نام OnePlus 8T 2077 از تاريخ ۱۴ آبان‌ماه راهي بازار مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات