افشاي اسناد داخلي نوكيا با مضمون موبايل نوكيا ۱۰

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اطلاعات فاش‌شده به اين موضوع اشاره دارند كه به ‌احتمال زياد، شركت نوكيا موبايل جديدي به‌نام نوكيا ۱۰ در دست ساخت دارد.
تبليغات

امروز اسناد محرمانه‌ي داخلي شركت نوكيا فاش شد كه در آن‌ها، به موبايل نوكيا ۱۰ اشاره شده است. به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد موبايل نوكيا ۱۰ قرار است جايگزين نوكيا ۹ پيور ويو باشد. در مدارك فاش‌شده از نوكيا به مشخصات سخت‌افزاري و ويژگي‌هاي موبايل نوكيا ۱۰ اشاره نشده است.

در اين مدارك به برنامه‌هاي آينده شركت HMD براي برند نوكيا اشاره شده است. اين شركت قصد دارد در طول سه تا پنج سال آينده به يكي از سه شركت بزرگ سازنده موبايل تبديل شود.

بعيد نيست نوكيا در طول سال‌هاي آينده بتواند به اين جايگاه دست پيدا كند؛ چرا كه دو شركت گوگل و كوالكام هم روي برند نوكيا و شركت HMD سرمايه‌گذاري كرده‌اند. اين سرمايه‌گذاري باعث شد نوكيا تمركز خود را روي ساخت موبايل هوشمند با جديدترين فناوري‌ها و دستاوردهاي گوگل بگذارد.

در اين مدارك به شيوه‌نامه‌اي كه نوكيا بايد آن را در طول سال‌هاي آينده دنبال كند، اشاره شده است. در اين شيوه‌نامه گفته مي‌شود نبايد موبايل ‌هاي نوكيا به‌صورت مستقيم با موبايل‌هاي برندهاي ديگر مقايسه شوند. همچنين مشخص شده است كه بازار هدف نوكيا در سال‌هاي آينده هند، چين، روسيه، اندونزي، انگليس، آلمان، آفريقاي جنوبي، مكزيك و آمريكا خواهد بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات