اولين تصاوير از آيفون 12 ميني در ويديوي نگاه نزديك منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران آيفون ۱۲ ميني / iPhone 12 Mini اپل در دست
اپل، در رويداد معرفي آيفون‌ها از كوچك‌ترين آيفون امسال رونمايي كرد و حالا اولين تصاوير منتشرشده از ابعاد بسيار كوچك آن‌ حكايت دارد.
تبليغات

اپل، در روايداد مرسوم به Hi Speed، تأكيد كرد كه پيش‌فروش آيفون ۱۲ ميني و آيفون ۱۲ پرو مكس، ۱۶ آبان ماه يعني ۶ نوامبر آغاز خواهد شد و خريداران مي‌توانند اين موبايل‌ها را از ۲۳ آبان يعني ۱۳ نوامبر تحويل بگيرند؛ اما اينفلوئنسرها در يوتيوب موفق شده‌اند تا زودتر از موعد، آيفون ۱۲ ميني را در اختيار داشته باشند. ويديويي ۴۰ دقيقه‌اي توسط جورج بونيجي، اينفلوئنسر رومانيايي منتشر شده كه اين موبايل‌ها را نمايش داده است. 

مرجع متخصصين ايران آيفون ۱۲ ميني
مرجع متخصصين ايران آيفون ۱۲ ميني

در ويدئو منتشر شده ابعاد و اندازه آيفون ۱۲ ميني با ديگر  برادران بزرگ‌تر خود، مقايسه شده است، بطوريكه حتي فناوري دوربين استفاده شده در آيفون ۱۲ ميني و بهينه‌سازي ios ۱۴ را روي صفحه‌نمايش كوچك آيفون ۱۲ ميني نيز شرح داده شده است. البته بايد به اين نكته اشاره كنيم كه اين ويديو از يوتيوب حذف شده است. 

مرجع متخصصين ايران آيفون ۱۲ ميني

آيفون 12 ميني، از نمايشگري ۵,۴ اينچي و مجموعه‌اي از ويژگي‌هاي مشابه با آيفون ۱۲ با صفحه‌نماش ۶,۱ اينچي بهره مي‌برد. در واقع، اپل در جريان رويداد خود، اعلام كرد كه آيفون ۱۲ ميني، داراي صفحه‌نمايشي بسيار بزرگتر و در عين‌حال، ابعادي كوچك‌تر نسبت به آيفون SE ۲۰۲۰ دارد و آن نيز به دليل استفاده از حاشيه‌هاي بسيار كوچك‌تر امكان پذير شده است؛ همچنين نمايشگر آيفون ۱۲ ميني داراي رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ معادل ۴۷۶ پيكسل در هر اينچ و روشنايي ۱۲۰۰ نيتي است كه طبق شايعات سامسونگ توليد پنل‌هاي اولد آن را برعهده دارد.

انديشه متخصصين شما در باره آيفون ۱۲ ميني و ابعاد بسيار كوچك آن چيست؟ كامنت‌هاي خود را در بخش هم انديشي ها در ميان بگذاريد 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات