پرچمدار وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ اوايل سال ۲۰۲۱ معرفي خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
وان پلاس به‌صورت رسمي اعلام كرد كه موبايل پرچم‌دار خود را با تراشه كوالكام اسنپدراگون ۸۸۸ و در اوايل سال ۲۰۲۱ معرفي خواهد كرد.
تبليغات

كوالكام جزئيات بيشتري در مورد تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ منتشر كرده است و انتظار مي‌رود از آن براي توليد موبايل‌هاي هوشمند زيادي در سال ۲۰۲۱ استفاده شود. در حال‌ حاضر يك ويديوي رسمي از وان پلاس منتشر شده است كه نشان مي‌دهد اين شركت در نيمه نخست سال ۲۰۲۱، يك پرچم‌دار مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ معرفي خواهد كرد.

جاي تعجب نيست اگر وان پلاس از جديدترين تراشه كوالكام براي موبايل‌هاي پرچم‌دار خود استفاده كند و به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد وان پلاس ۹ و ۹ پرو مجهز به اين تراشه باشند. وان پلاس را نمي‌توان تنها برندي دانست كه جزئيات مربوط به استفاده از تراشه جديد كوالكام را در سال آينده منتشر كرده و ريلمي هم جزئيات و تصاوير موبايل هوشمند Race را منتشر كرده است. شيائومي موبايل مي ۱۱ را با اين تراشه قدرتمند و در آينده نزديك عرضه خواهد كرد و ردمي هم از آن استفاده مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 توسط برندهاي مختلف

اوپو در يك ويديوي رسمي اعلام كرد Find X مجهز به تراشه جديد اسنپدراگون خواهد بود و در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد ‌شد. اين برند در گذشته تأييد كرده بود كه Find X3 همراهي جامع از رنگ‌هاي ۱۰ بيت را ارائه مي‌دهد. همچنين كوالكام يك تصوير گرافيكي نمايش داده است كه در آن نام شركت‌هاي زيادي ديده مي‌شود؛ مهم‌ترين نام‌هايي كه در تصوير ذكر شده‌اند مي‌توان ال‌جي، نوبيا، ايسوس، ويوو و بلك شارك عنوان كرد. نام‌هايي همانند گوگل، سامسونگ و سوني در تصوير مشاهده نمي‌شود؛ اما نبايد به اين مسئله توجه كرد. به‌عنوان مثال، در تصوير گرافيكي سال ۲۰۱۹ نام ريلمي، گوگل يا سوني وجود نداشت؛ اما فقط گوگل موفق به ارائه تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در سال ۲۰۲۰ نشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات