موبايل‌هاي سري آيفون 12 دچار اختلال در اتصال به شبكه‌هاي 4G و 5G هستند

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
برخي گزارش‌ها از بروز اشكال در اتصال آيفون ۱۲ به شبكه‌هاي ۴G و 5G حكايت دارند. احتمالا يك به‌روزرساني فوري براي حل اشكال در راه خواهد بود.
تبليغات

از اواخر ماه اكتبر، صدها متخصص اپل در انجمن‌هاي مختلف گزارش داده‌اند آيفون 12 اتصال به شبكه‌هاي ۴G و 5G را از دست مي‌دهد. به انديشه متخصصين مي‌رسد كه اين اتفاق، بيشتر براي متخصصان Verizon و AT&T رخ مي‌دهد، اما متخصصان T-Mobile هم اين موضوع را تجربه كرده‌اند.

ظاهرا اشكال اتصال ناپايدار به شبكه‌هاي 4G و 5G و از دست‌رفتن آن در تمام مدل‌هاي پرچم‌دار 5G اپل شامل آيفون ۱۲ ميني، آيفون ۱۲، آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس رخ مي‌دهد.

براساس گزارشي در وب‌سايت رديت، از دست‌رفتن اتصال آيفون ۱۲ به شبكه‌هاي LTE و 5G بيشتر زماني رخ مي‌دهد كه متخصص درون خودروي در حال حركت باشد. در حال حاضر راه‌حل رفع اين اشكال، خاموش و روشن كردن حالت هواپيما است.

يكي از متخصصان آيفون ۱۲ مي‌گويد كه به يكي از مديران روابط عمومي اپل دسترسي پيدا كرده و او ‌آگاه‌بودن اپل و آغاز مطالعه‌ها به منظور رفع اشكال اتصال به شبكه‌ را تأييد كرده است؛ احتمالا اين خطا با يك به‌روزرساني در آينده‌ي نزديك رفع خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات