ويديوي آزمايش مقاومت وان پلاس 9 پرو منتشر شد

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
يكي از كانال‌هاي معروف يوتيوب اخيرا وان پلاس 9 پرو را مورد آزمايش مقاومت فيزيكي قرار داده و اين موبايل توانسته است از آزمايش خم ‌شدن سربلند بيرون بيايد.
تبليغات

وان پلاس ۹ پرو (OnePlus 9 Pro) شب گذشته به ‌همراه وان پلاس 9 و وان پلاس 9R رونمايي شد و ساعاتي پس از رونمايي، يوتيوبر معروف JerryRigEverything پرچم‌دار جديد وان پلاس را در آزمايش‌هاي سخت خود مورد مطالعه قرار داد. به‌ گزارش GSMArena، اين آزمايش مواردي مثل مقاومت در برابر خط‌و‌خش و سوختگي و خم‌ شدن را شامل مي‌شود.

تماشا در يوتيوب

همان‌طور كه در ويدئوي بالا مي‌بينيد،‌ وان پلاس 9 پرو توانسته است از آزمايش خم ‌شدن با موفقيت بيرون بيايد؛ اتفاقي كه براي ايسوس راگ فون 5 رخ نداد. صفحه‌نمايش شيشه‌اي وان پلاس 9 پرو در همان‌جايي كه مي‌شد انتظار داشت خراش برمي‌دارد و در برابر شعله براي مدت‌زماني طولاني‌تر از حالت عادي دوام مي‌آورد. 

وان پلاس 9 پرو موبايل رده‌بالايي است كه از پردازنده‌ي اسنپدراگون 888 كوالكام استفاده مي‌كند و در قوي‌ترين كانفيگ خود به ۱۲ گيگابايت رم مجهز است. اين موبايل صفحه‌نمايش LTPO OLED دارد، به باتري ۴۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي مجهز است و با دوربين چهارگانه‌ كه نتيجه‌ي همكاري با هسل‌بلاد است به بازار مي‌آيد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات