موبايل پرچم‌دار بعدي سامسونگ احتمالا به دوربين المپوس مجهز مي‌شود

شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران گلكسي اس ۲۱ اولترا سامسونگ در حال عكاسي
افشاگري مدعي شده است كه سامسونگ براي همكاري با المپوس در حال مذاكره است. پيش‌بيني‌ شده است شركت كره‌اي در مدل ويژه‌ي گلكسي فولد و گلكسي S22 اولترا از دوربين المپوس استفاده كند.
تبليغات

برخي از شركت‌هاي موبايل‌ساز سال‌ها است براي بهبود كيفيت تصويربرداري موبايل‌ها و بازاريابي تأثيرگذارتر وارد همكاري مستقيم با برندهاي توليد دوربين مي‌شوند. براي مثال، هواوي سال‌ها است با برند لايكا همكاري مي‌كند. به‌انديشه متخصصين مي‌رسد سامسونگ يكي ديگر از توليدكنندگاني است كه به انجام كاري مشابه تمايل دارد.

به‌گزارش تك‌اسپات، افشاگري با نام متخصصي Yogesh در توييتر اخيرا چند توييت منتشر كرده و مدعي شده است كه سامسونگ و المپوس مذاكراتي كرده‌اند تا احتمال همكاري تجاري را مطالعه كنند. در‌حال‌حاضر، مشخص نيست مذاكرات بين سامسونگ و المپوس چقدر پيشرفت كرده و كدام‌ دستگاه‌هاي خانواده‌ي گلكسي ممكن است با دوربين ساخت المپوس عرضه شوند. البته افشاگر يادشده از مدل ويژه‌ي گلكسي فولد و گلكسي S22 اولترا به‌عنوان نامزدهاي احتمالي دريافت دوربين المپوس ياد كرده است. 

با درانديشه متخصصينگرفتن فروش واحد تصويربرداري المپوس به شركت Japan Industrial Partners در ماه‌هاي اخير، همكاري تجاري بين المپوس و سامسونگ در نوع خود جالب به‌انديشه متخصصين مي‌رسد. انتقال مالكيت واحد تصويربرداري المپوس به Japan Industrial Partners در نخستين روز از سال جاري ميلادي كامل شد. المپوس تاريخچه‌‌اي طولاني در صنعت دوربين دارد و از مدتي پيش تمركزش را به‌همراه پاناسونيك روي دوربين‌هاي ميكرو چهار‌سوم معطوف كرده بود.

هواوي سال ۲۰۱۶ با لايكا وارد همكاري شد و نوكيا نيز سابقه‌ي همكاري با برند كارل زايس را در كارنامه دارد. به‌علاوه، وان پلاس هنگام رونمايي سري وان پلاس 9، از همكاري با هسل بلاد خبر داد. انتظار مي‌‌رود مدل بعدي موبايل تاشدني سامسونگ سال جاري ميلادي عرضه شود؛ بااين‌حال قطعا قرار نيست گلكسي S22 اولترا را در سال ۲۰۲۱ مشاهده كنيم. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات