بهترين موبايل هاي 2021؛ از نمايشگرهاي ۱۴۴ هرتز تا ۱۸ گيگابايت رم

چهارشنبه ۸ دي ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
مطالعه 14 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در روزهاي پاياني سال ميلادي، مي‌خواهيم به بهترين موبايل‌هاي 2021 نگاهي بياندازيم؛ موبايل‌هايي كه كامل‌ترين تجربه استفاده از موبايل‌هاي هوشمند را ارائه مي‌دهند.
تبليغات

بازار موبايل‌هاي هوشمند در سال ۲۰۲۱ شاهد معرفي دستگاه‌هاي جذابي بود. سامسونگ سال خود را با معرفي سه مدل از سري گلكسي S21 آغاز كرد كه هر سه مدل به‌سرعت به محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين موبايل‌هاي بازار تبديل شدند. كره‌اي‌ها در ادامه زد فليپ ۳ و زد فولد ۳ معرفي كردند و حتي توانستند با گلكسي A52s، تكان خوبي به بازار ميان‌رده‌ها بدهند. اپل با موبايل‌هاي قدرتمند آيفون ۱۳ گرد و خاكي در بازار به پا كرد تا بتواند بهترين‌هاي اندرويدي را پشت سر بگذارد.

گوگل سري مورد انتظار پيكسل ۶ را در دو مدل پيكسل ۶ و پيكسل ۶ پرو معرفي كرد، شيائومي سري مي 11 را در مدل‌هاي متنوع به بازار فرستاد و وان پلاس هم از پرچم‌دارهاي جديدش با نام وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو رونمايي كرد. در اين ميان، لنوو و ايسوس هم از موبايل‌هاي مخصوص بازي خود رونمايي كردند. در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين موبايل‌هاي 2021 را مرور كنيم؛ پس با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.

آيفون 13 پرو

مرجع متخصصين ايران مقايسه طراحي آيفون ۱۳ پرو مكس و آيفون ۱۲ پرو مكس

بدون شك، آيفون‌هاي اپل جزو مهم‌ترين موبايل‌هايي هستند كه هرسال معرفي مي‌شوند. نسل جديد آيفون مثل سال گذشته در چهار مدل ميني، استاندارد، پرو و پرو مكس راهي بازار شده است. با وجود بزرگ‌تر شدن حسگر دوربين اصلي، بيشتر شدن شارژدهي و سريع‌تر شدن پردازنده، آيفون ۱۳ تغييرات اساسي را نسبت به آيفون ۱۲ تجربه نمي‌كند؛ اما در صورتي كه به سراغ مدل پرو برويد، تغييرات را نسبت به نسل قبل بيشتر حس خواهيد كرد.

يكي از مهم‌ترين تغييراتي كه با مدل‌هاي پرو و پرو مكس آيفون ۱۳ همراه شده، اضافه شدن نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز پويا است كه متأسفانه در مدل‌هاي استاندارد و ميني ديده نمي‌شود. دوربين‌هاي قدرتمند آيفون كه هميشه زبانزد خاص و عام بوده‌اند همچنان مي‌توانند انتخاب بين خوب‌هاي بازار را براي دوست‌داران عكاسي بسيار آسان كنند. تراشه‌ي A15 هم قدرت پردازشي فوق‌العاده‌اي را دراختيار متخصصان آيفون قرار خواهد داد.

مرجع متخصصين ايران پشت گلكسي اس ۲۱ اولترا سامسونگ

سامسونگ سال ۲۰۲۱ را با معرفي پرچم‌داران جديد خود شروع كرد. سري گلكسي S21 كه از سه عضو (مدل معمولي بدون پسوند، مدل پلاس و مدل اولترا) تشكيل شده، فرمول موفق مدل‌هاي سال پيش را ادامه مي‌دهند. اين بار سامسونگ تمركز ويژه‌اي روي گلكسي S21 اولترا داشت؛ چراكه با توجه به پايان كار سري نوت، به انديشه متخصصين مي‌رسد كه اين مدل قرار است نقش گلكسي نوت محبوب سامسونگ را هم به عهده بگيرد. همان‌طور كه در مطالعه گلكسي S21 اولترا هم گفتيم، پرچم‌دار سامسونگ نمايشگري بي‌نظير، دوربين‌هايي عالي و عملكردي سريعي دارد و به‌راحتي يكي از بهترين موبايل‌هاي 2021 محسوب مي‌شود.

سامسونگ زد فليپ 3 و زد فولد 3

مرجع متخصصين ايران لولاي گلكسي زد فليپ ۳

با توجه به استقبال خيلي خوب از موبايل‌هاي تاشدني سامسونگ در سال گذشته، امسال نيز هياهوي زيادي حول نسل جديد موبايل‌هاي تاشوي سامسونگ شكل گرفت. با وجود دوربين زير نمايشگر و همراهي از قلم، زد فولد ۳ ادامه‌دهنده‌ي ايده‌هاي شركت كره‌اي براي يك موبايل هوشمند است كه بتواند بيشترين بهره‌وري را براي متخصصان به همراه داشته باشد.

در سوي ديگر سامسونگ با گلكسي زد فليپ ۳ هدف متفاوتي را دنبال مي‌كند و به جاي تمركز بر بهره‌وري، متخصصاني را كه مي‌خواهند از يك دستگاه جمع‌وجور، كارايي يك موبايل هوشمند تمام عيار را دريافت كنند، هدف قرار داده است. نمايشگر ثانويه‌ي بزرگ‌تر و اسپيكرهاي استريو در كنار سخت‌افزار ارتقايافته نسبت به نسل قبل، زد فليپ ۳ را به بالغ‌ترين موبايل تاشوي بازار و يكي از بهترين‌هاي سال ۲۰۲۱ تبديل مي‌كند.

اوپو فايند N

مرجع متخصصين ايران اوپو فايند N

طي سال‌هاي اخير، ايده‌ي موبايل‌هاي هوشمند تاشو با روند روبه‌رشدي در حال فراگير شدن است و شركت‌هاي مختلف سعي مي‌كنند با ايده‌هاي جديد وارد عرصه‌ي رقابت شوند. اوپو هم در سال ۲۰۲۱ بيكار ننشست و با عرضه‌ي اولين موبايل هوشمند تاشوي خود يعني نام اوپو فايند N، به يكي ديگر از طرح‌هاي خلاقانه‌ي خود رنگ واقعيت بخشيد.

اوپو فايند N از نمايشگر تاشوي OLED ساخت سامسونگ با ابعاد ۷٫۱ اينچ بهره‌مند شده و نمايشگر كاور آن نيز ۵٫۴۹ اينچ و از نوع OLED است. براي مقايسه، فايند N در حالت بازشده طول كمتري نسبت به گلكسي زد فولد ۳ دارد؛ اما از انديشه متخصصين عرضي جاي بيشتري را اشغال مي‌كند. فارغ از مباحثه‌هاي طراحي، فايند N از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربين اصلي ۵۰ مگاپيكسل با لرزشگير اپتيكال بهره مي‌برد تا بتواند كارايي در خور يك موبايل پرچم‌دار را ارائه كند.

مرجع متخصصين ايران بهترين موبايل هاي 2021 شيائومي مي 11 اولترا

با اينكه مدل پايه مي 11 دو روز پيش از آغاز سال 2021 ميلادي معرفي شد، سه ماه بعد از معرفي مي 11، دو مدل پيشرفته از اين موبايل با نام‌هاي مي 11 پرو و مي 11 اولترا به‌عنوان بهترين موبايل‌هاي شيائومي معرفي شدند. شيائومي در ساخت اين موبايل‌ها تلاش كرد تا از بهترين سخت‌افزار ممكن استفاده كند. از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ گرفته تا نمايشگرهايي با نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز و شارژهاي ۶۷ وات كه طبق ادعاي شيائومي مي‌تواند باتري‌هاي حجيم دو موبايل را در كمتر از ۴۰ دقيقه شارژ كند. مدل مي 11 اولترا به لطف بدنه سراميكي و نمايشگر كوچكي كه كنار دوربين‌هاي پشت قرار دارد، توجه بيشتري را جلب كرد و يكي از خاص‌ترين و بهترين موبايل‌هاي 2021 محسوب مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران طراحي پشت موبايل پيكسل ۶ پرو گوگل

گوگل امسال سعي كرد تا با سري پيكسل ۶ كه از تراشه‌ي اختصاصي تنسور و دوربين‌هاي قدرتمند بهره مي‌گيرند، به جنگ پرچمدارهاي قدرتمند ساير برندها برود. در واقع پيكسل ۶ اولين پرچم‌دار تمام عيار گوگل طي اين سال‌ها است كه مي‌تواند تمام انتظاراتي كه از يك موبايل پرچم‌دار داريم را برآورده كند. طراحي عجيب و سايكلاپسي ماژول دوربين سري پيكسل ۶، شايد در نگاه اول چندان انديشه متخصصين مساعدي را برنيانگيزد، اما مي‌تواند طرفداران پروپاقرصي براي خودش پيدا كند.

شايد تراشه‌ي تنسور نقطه‌ي قوت پيكسل دربرابر رقباي قدرتمندي همچون گلكسي اس ۲۱ اولترا و سري آيفون ۱۳ نباشد، اما عملكرد دوربين‌ها و جذابيت‌هاي بصري و متخصصدي اندرويد ۱۲، پيكسل ۶ را به يكي از بهترين‌هاي ۲۰۲۱ تبديل مي‌كنند، به‌طوري‌كه پرچم‌دار گوگل مي‌تواند در بسياري از سناريوها و با اختلافي هرچند اندك، گلكسي اس ۲۱ اولترا را با عملكرد خيره‌كننده‌ي دوربين‌هايش پشت سر بگذارد.

مرجع متخصصين ايران سوني اكسپريا پرو آي

اكسپريا پرو آي پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ سوني است كه نه‌تنها در بخش قدرت پردازشي، بلكه در بخش دوربين هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. همان‌طور كه انتظار مي‌رود، اكسپريا پرو آي از تراشه‌ي 5G اسنپدراگون ۸۸۸ كوالكام استفاده مي‌كند. به‌عنوان دوربين، سوني حسگر يك اينچي با دقت ۱۲ مگاپيكسل و لنزي كه با همكاري زايس ساخته شده و گشودگي ديافراگم متغير f/2.0-4.0 را دراختيار مي‌گذارد، براي پرچم‌دار ۲۰۲۱ خود در انديشه متخصصين گرفته است. بدون شك وجود حسگر يك اينچي براي دوربين يكي از نقاط قوت اكسپريا پرو آي درمقابل رقبايش به حساب مي‌آيد.

موبايل سوني در بازارهاي جهاني با ارزش قابل توجه ۱۷۰۰ دلار به فروش مي‌رسد و مثل هميشه علاقه‌مندان به برند ژاپني بايد هزينه‌ي زيادي را براي دراختيار داشتن محصولات اين شركت پرداخت كنند.

مرجع متخصصين ايران ويوو x70 پرو پلاس

ويوو X70 پرو پلاس در واقع مدل جديد X60 پرو پلاس به حساب مي‌آيد كه تمركز جدي‌تري روي بخش دوربين دارد. علاوه‌براين، برخي مشخصات مورد انتظاري همچون مقاومت دربرابر آب، اسپيكرهاي استريو و شارژ بي‌سيم كه در X60 وجود نداشتند به X70 پرو پلاس اضافه شده‌اند. به اين موارد مي‌توان تراشه‌ي جديد اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، نمايشگر عريض ۲۰:۹ با رزولوشن QHD و دوربين ۵۰ مگاپيكسل را اضافه كرد كه در كنار هم مي‌توانند ويوو X70 پرو پلاس را به يكي از بهترين موبايل‌هاي ۲۰۲۱ تبديل كنند.

مرجع متخصصين ايران اوپو فايند X3 پرو

اوپو را مي‌توانيم يكي از خلاق‌ترين شركت‌هاي توليدكننده‌ي موبايل هوشمند به حساب بياوريم. پرچم‌دار ۲۰۲۱ اوپو يعني فايند X3 پرو هم مثال بارزي بر اين مدعا به‌حساب مي‌آيد. اوپو در بخش طراحي فايند X3 پرو، علاوه بردر انديشه متخصصين گرفتن نمايشگر خميده، اطراف ماژول دوربين را هم به فرم خميده درآورده است كه باعث خاص‌تر شدن ظاهر موبايل مي‌شود. با وجود حسگر ۵۰ مگاپيكسلي به‌كاررفته در هر دو دوربين وايد و اولتراوايد، عكاسي با اوپو فايند X3 پرو هم مي‌تواند تجربه‌ي لذت‌بخشي باشد.

از انديشه متخصصين سخت‌افزاري هم تمام چيزي كه از يك موبايل پرچم‌دار انتظار مي‌رود براي اوپو فايند X3 پرو در انديشه متخصصين گرفته شده است. از تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۸۸ گرفته تا شارژر سريع ۶۵ وات و نمايشگر OLED با نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز با حسگر اثرانگشت زير نمايشگر.

مرجع متخصصين ايران بهترين موبايل هاي 2021 وان پلاس 9 پرو

شركت وان پلاس در اولين ماه‌هاي سال ۲۰۲۱ از موبايل‌هاي پرچم‌دار جديد خود، مدل‌هاي وان پلاس 9 و مدل پيشرفته‌ترش، وان پلاس 9 پرو رونمايي كرد. اين دو مدل از انديشه متخصصين مشخصات متخصص، شباهت‌هاي زيادي به مي 11 شيائومي و گلكسي S21 سامسونگ دارند. وان پلاس براي توليد اين دو موبايل با شركت معروف هسل بلاد همكاري كرده تا موبايل‌هاي جديدش بتوانند در زمينه عكاسي و فيلم‌برداري با ديگر پرچم‌داران رقابت كنند. تفاوت وان پلاس 9 پرو با مدل معمولي در نمايشگر بزرگ‌تر و باكيفيت‌تر، بدنه فلزي، اضافه شدن دوربين چهارم براي اخبار تخصصي اپتيكال و شارژ سريع ۵۰ واتي است.

موبايل‌هاي وان پلاس هميشه طرفداران سرسختي داشته‌اند و مدل‌هاي جديد با پيشرفت‌هايي كه داشتند هم طرفدارانشان را راضي نگه مي‌دارند و هم در فهرست بهترين موبايل‌هاي 2021 قرار مي‌گيرند.

مرجع متخصصين ايران بهترين موبايل هاي 2021 لنوو ليجن دوئل 2

معمولاً از موبايل‌هاي مخصوص بازي، هيچ‌وقت آن‌طور كه بايد و شايد استقبال نمي‌شود. دليل اين موضوع را مي‌توانيم ارزش زياد، كمياب بودن آن‌ها در بازار و بعضا ظاهر عجيبشان بدانيم. در مورد ظاهر عجيب، امسال لنوو پا را يك پله فراتر گذاشت و با معرفي ليجن دوئل 2، عملا يك كنسول بازي دستي را معرفي كرد. تراشه موبايل لنوو در بخش مياني آن قرار دارد كه توسط يك فن خنك مي‌شود. دو باتري در بالا و پايين موبايل تعبيه شده كه با دو درگاه USB مي‌توانند در ۳۰ دقيقه به‌طور كامل شارژ شوند. به جزو اين موارد، بايد به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در كنار ۱۸ گيگابايت رم، نمايشگر ۱۴۴ هرتزي، بلندگوهاي استريو و تعدادي كليد مجازي روي لبه‌هاي موبايل اشاره كنيم.

نكته جالب در مورد لنوو ليجن دوئل 2 اين است كه برخلاف موبايل‌هاي گيمينگ ديگر مثل ايسوس ROG Phone 5، ارزش عجيب‌وغريبي ندارد و مي‌توانيد آن را با ارزش ۷۹۹ دلار تهيه كنيد؛ يعني هم‌ارزش مدل پايه گلكسي S21 سامسونگ.

مرجع متخصصين ايران بهترين موبايل هاي 2021 ايسوس راگ فون 5 آلتيميت

موبايل‌هاي پرچم‌دار ايسوس امسال در سه مدل معمولي، پرو و آلتيميت معرفي شدند. مدل آلتيميت به‌عنوان برترين و لوكس‌ترين مدل در اين سري به ۵۱۲ گيگابايت حافظه داخلي و ۱۸ گيگابايت رم مجهز شده است و از انديشه متخصصين مشخصات متخصص، شباهت زيادي به ليجن دوئل 2 لنوو دارد. اين موبايل هم از تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ بهره مي‌برد كه در وسط موبايل قرار گرفته است و دو باتري ۳۰۰۰ ميلي‌آمپرساعتي با مجموع ظرفيت ۶۰۰۰ ميلي‌آمپرساعت در دو ظرف آن قرار دارند؛ البته دو باتري برخلاف موبايل لنوو، حداكثر با سرعت ۶۵ وات شارژ مي‌شوند و خبري از شارژ فوق‌سريع ۹۰ واتي نيست.

برخلاف موبايل گيمينگ لنوو، ايسوس ROG فون 5 آلتيميت به‌طور پيش‌فرض هيچ متخصص براي خنك‌كنندگي موبايل ندارد، ولي داخل جعبه موبايل يك فن مجزا قرار دارد كه ازطريق درگاه USB به موبايل متصل مي‌شود. اين فن هم دماي موبايل را كاهش مي‌دهد و هم دو كليد خازني و يك جك هدفون ۳٫۵ ميلي‌متري را به آن اضافه مي‌كند. به‌علاوه، ايسوس تعداد زيادي لوازم جانبي گيمينگ براي اين موبايل ۱۶۰۰ دلاري معرفي كرده تا حداقل از انديشه متخصصين تنوع لوازم جانبي، بتواند لقب بهترين موبايل 2021 را به‌دست آورد.

هواوي P50 پرو

مرجع متخصصين ايران هواوي P50 پرو

پس از اعمال تحريم‌هاي آمريكا عليه هواوي و حذف شدن سرويس‌هاي گوگل از موبايل‌هاي اين شركت چيني، ديگر هيجان زيادي براي موبايل‌هاي جديد هواوي وجود ندارد؛ اما اگر مباحثه نرم‌افزاري را كنار بگذاريم، بايد بپذيريم كه موبايل‌هاي سري P، هميشه بهترين و پيشرفته‌ترين دوربين‌ها را در بين موبايل‌هاي هوشمند داشته‌اند.

هواوي P50 پرو پرچم‌دار امسال چيني‌ها به حساب مي‌آيد و از حسگري با دقت ۵۰ مگاپيكسل بهره مي‌برد. مجموعه‌ي دوربين P50 پرو با همكاري لايكا توسعه داده شده است و براساس آزمون‌هاي سايت DxoMark قدرتمندترين عملكرد دوربين را در مقايسه با رقباي پرچم‌دار ساير برندها ارائه مي‌كند. بااين‌اوصاف، در صورتي كه به عكاسي با موبايل علاقه‌مند باشيد و بتوانيد از نبود سرويس‌هاي گوگل چشم‌پوشي كنيد، قطعاً بهترين انتخابتان P50 پرو خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران موبايل شيائومي ۱۱ تي پرو

اين روزها بازار پرچمدارهاي اقتصادي بسيار جديد است و شيائومي ۱۱ تي پرو هم از انديشه متخصصين مشخصات متخصص در همين دسته جاي مي‌گيرد. با وجود تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۸۸، شيائومي ۱۱ تي پرو مي‌تواند از انديشه متخصصين قدرت سخت‌افزاري هم‌رده‌ي ساير پرچمدارهاي بازار مثل گلكسي اس ۲۱ اولترا عمل كند. پرچم‌دار اقتصادي شيائومي از انديشه متخصصين طراحي و كيفيت ساخت هم چيزي از بهترين‌ها كم ندارد.

شيائومي براي ۱۱ تي پرو شارژر عظيم ۱۲۰ واتي را درون جعبه قرار داده است كه مي‌توان باتري ۵۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي موبايل را در كمتر از ۲۰ دقيقه شارژ كند. تمام اين مشخصه‌ها باعث مي‌شوند بتوانيم شيائومي ۱۱ تي پرو را يكي از بهترين موبايل‌هاي ۲۰۲۱ به حساب بياوريم.

گلكسي A52s 5G

مرجع متخصصين ايران پشت موبايل گلكسي A52s سامسونگ در حالت ايستاده

شايد اغراق نباشد اگر بگوييم كه گلكسي A52s 5G يكي از بهترين ميان‌رده‌هاي معرفي‌شده در سال ۲۰۲۱ به حساب مي‌آيد. A52s در واقع همان A52 5G است كه تراشه‌ي ۶ نانومتري 778G 5G را به جاي تراشه‌ي ۸ نانومتري 750G 5G در قلب خود دارد تا قدرت پردازشي بيشتري را ارائه كند. از ديگر مشخصات گلكسي A52s مي‌توانيم به نمايشگر OLED با نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز با حسگر اثرانگشت زير نمايشگر و دوربين اصلي با دقت ۶۴ مگاپيكسل به همراه لرزشگير اپتيكال OIS كه نظيرش را در ميان‌رده‌ها كمتر مي‌بينيم، اشاره كنيم.

با توجه به مشخصاتي كه ذكر كرديم، فرقي نمي‌كند عملكرد سخت‌افزاري برايتان در اولويت قرار داشته باشد، بخواهيد با موبايل عكس‌هاي زيبا ثبت كنيد يا براي ديدن فيلم و سريال به‌دنبال نمايشگر با كيفيت باشيد، گلكسي A52s 5G در هيچ‌كدام از اين زمينه‌ها نااميدتان نخواهد كرد.

پوكو F3

مرجع متخصصين ايران طراحي پشت پوكو F3

پوكو يكي از شركت‌هاي نوپا در بازار موبايل‌هاي هوشمند است كه با استراتژي تعديل مواردي همچون دوربين و كيفيت ساخت، مي‌تواند موبايل‌هاي قدرتمندي را با كمترين ارزش روانه‌ي بازار كند. پوكو اف ۳ هم از همين قاعده پيروي مي‌كند و با وجود اينكه در محدوده‌ي ارزشي موبايل ميان‌رده به فروش مي‌رسد؛ اما در بخش عملكرد به‌راحتي هم‌ارزش‌هايش را پشت سر مي‌گذارد و با موبايل‌هاي پريميوم و پرچم‌دار وارد رقابت مي‌شود.

پوكو اف ۳ از تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده مي‌كند كه در كنار نمايشگر OLED با نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز و بلندگوهاي استريو، حتي مي‌تواند يكي از بهترين انتخاب‌ها براي موبايل گيمرها باشد.

مرجع متخصصين ايران شيائومي ۱۱ لايت 5G

همان‌طور كه از نام‌گذاري موبايل شيائومي پيدا است، ۱۱ لايت 5G را مي‌توانيم برداشت سبك‌تري از پرچم‌دار هم‌نامش مي ۱۱ به شمار بياوريم. در مجموع شيائومي ۱۱ لايت براي اينكه يكي از بهترين ميان‌رده‌هاي سال ۲۰۲۱ لقب بگيرد چيزي كم ندارد. از نمايشگر OLED با نرخ نوسازي ۹۰ هرتز گرفته تا دوربين ۶۴ مگاپيكسل و تراشه‌ي اسنپدراگون 780G. مجموعه‌ي امكانات شيائومي ۱۱ لايت 5G مي‌تواند انتظارات را تا حد خوبي برآورده كند.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين موبايل‌هاي 2021 شيائومي كدام‌اند؟

    سري مي 11 بهترين موبايل‌هاي 2021 شيائومي محسوب مي‌شوند كه در اين سري، مدل مي 11 اولترا با نمايشگر دوم كنار دوربين پشتي، كامل‌ترين مدل است.

  • جديدترين موبايل سامسونگ 2021 كدام است؟

    سامسونگ اوايل سال 2021 سري گلكسي اس 21 را معرفي كرد، ولي جديدترين موبايل سامسونگ 2021 را مي‌توان مدل تاشدني گلكسي زد فولد 3 و گلكسي زد فليپ 3 دانست.

  • ليست بهترين موبايل‌هاي 2021 چيست؟

    سامسونگ گلكسي S21 اولترا، شيائومي مي 11 اولترا، سوني ايكسپريا پرو آي، وان پلاس 9 پرو، هواوي P50 پرو، آيفون 13 پرو و سامسونگ گلكسي زد فولد 3 را مي‌توان بهترين موبايل‌هاي 2021 دانست.

به انديشه متخصصين شما خوانندگان عزيز اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران، بهترين موبايل 2021 كدام است؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات