مدل مفهومي مانيتور گيمينگ خم شدني ال ‌‌جي در CES 2021 ارائه خواهد شد

يك‌شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي در CES ۲۰۲۱ مدل مفهومي مانيتور گيمينگ قابل خم شدن را به نمايش خواهد گذاشت كه از Cinematic Sound OLED بهره مي‌برد.
تبليغات

به گزارش Engadget، ال‌جي قصد دارد در CES ۲۰۲۱ محصولات مختلفي معرفي كند. يكي از اين محصولات مدل مفهومي مانيتور مخصوص بازي خواهد بود كه صفحه‌نمايش آن قابل خم شدن است. اين مانيتور از سيستم Cinematic Sound OLED بهره مي‌برد.

كانسپت مانيتور گيمينگ خم‌شدني ال‌جي در اندازه ۴۴ اينچ توليد شده است و وضوح تصوير 4K پيش روي متخصصان قرار مي‌دهد. ويژگي خم شدن آن باعث مي‌شود بتوان مانيتور را از حالت مسطح به حالت خميده درآورد؛ چنين صفحه‌نمايشي هم براي بازي‌كردن و هم براي فيلم ديدن مناسب خواهد بود. در حالت مسطح مي‌توانيد فيلم ببينيد و تنها با فشار دادن يك دكمه، صفحه‌نمايش به حالت خميده درمي‌آيد و مي‌توانيد با آن مشغول بازي كردن شويد.

ال‌جي سال گذشته يك صفحه‌نمايش ۶۵ اينچي به نمايش گذاشت كه به حالت خميده درمي‌آمد. تفاوت محصول جديد با محصول سال گذشته اين است كه مانيتور ال‌ جي به لطف فناوري Cinematic Sould OLED، تنها ۰٫۶ ميلي‌متر ضخامت دارد. اين تكنولوژي باعث شده است مانيتور گيمينگ خم شدني ال‌جي بسيار باريك باشد و صدا از مركز آن خارج شود.

اين مانيتور مفهومي ال‌جي از تكنولوژي Variable refresh rate همراهي مي‌كند و به همين دليل، نرخ نوسازي صفحه‌نمايش آن از ۴۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز تغيير پيدا مي‌كند. در حال حاضر مي‌توان مانيتورهاي مخصوص بازي در بازار پيدا كرد كه نرخ نوسازي صفحه‌نمايش آن‌ها به ۲۴۰ يا ۳۶۰ هرتز مي‌رسد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات