اولين مانيتور دسكتاپ هواوي رونمايي شد

شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اولين مانيتور دسكتاپ هواوي با نام هواوي ديسپلي و صفحه‌نمايش ۲۳٫۸ اينچ رونمايي شد. هواوي ديسپلي پنل IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد و با ارزش ۱۵۰ يورو عرضه مي‌شود.
تبليغات

هواوي ساعاتي پيش به‌صورت رسمي از اولين مانيتور دسكتاپ خود كه صفحه‌نمايشي ۲۳٫۸ اينچي از نوع IPS دارد پرده‌برداري كرد. آن‌طور كه GSMArena مي‌نويسد، مانيتور هواوي محتواي بصري را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ نمايش مي‌دهد، توانايي همراهي از ۷۲ درصد فضاي رنگي NTSC دارد و زاويه‌ي ديد ۱۷۸ درجه‌اي ارائه مي‌دهد.

يكي از ديگر از مشخصه‌‌هاي جالب اين است كه متخصص مي‌تواند شيب مانيتور را از پنج تا ۲۲ درجه تغيير بدهد. در مانيتور هواوي از ورودي DC براي انرژي، يك درگاه HDMI و يك درگاه VGA استفاده شده است. جعبه‌ي محصول شامل آداپتور برق، يك كابل ۱٫۵ متري HDMI،‌ دفترچه‌ي راهنماي راه‌اندازي سريع و كارت گارانتي مي‌شود. ابعاد مانيتور هواوي ۵۳۸٫۵ در ۴۲۵ در ۱۷۰ ميلي‌متر است و وزن محصول به ۴٫۰۵ كيلوگرم مي‌رسد. مانيتور هواوي صرفا در رنگ مشكي به بازار عرضه مي‌شود. 

مانيتور ۲۳٫۸ اينچ هواوي كه هواوي ديسپلي (Huawei Display) نام دارد، از روز ۱۴ آوريل ۲۰۲۱ (۲۵ فروردين ۱۴۰۰) با ارزش مانيتور ۱۴۹٫۹۹ يورو در بريتانيا عرضه مي‌شود. كساني كه تا يك روز قبل از آغاز عرضه محصول را پيش‌خريد كنند ۳۰ يورو تخفيف به ‌همراه هواوي ميت داك 2 دريافت مي‌كنند. 

مرجع متخصصين ايران نماي جلو مانيتور هواوي ديسپلي / Huawei Display
مرجع متخصصين ايران نماي پشت مانيتور هواوي ديسپلي / Huawei Display مشكي
مرجع متخصصين ايران نيم رخ مانيتور هواوي ديسپلي / Huawei Display
مرجع متخصصين ايران شيب عمودي مانيتور هواوي ديسپلي / Huawei Display
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات