تيم فرمول يك مك لارن با يك نوجوان ۱۳ ساله قرارداد بست

پنج‌شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيم فرمول يك مك‌لارن كه خود را براي شركت در گرندپري بحرين در فصل ۲۰۲۱ آماده مي‌كند، به‌تازگي با اوگو اوگوچوكوو، نوجوان ۱۳ ساله آمريكايي و قهرمان كارتينگ اروپا قرارداد امضا كرد.
تبليغات

فصل ۲۰۲۱ فرمول ۱ آخر هفته‌ي جاري با گرندپري بحرين آغاز خواهد شد. به گزارش موتوروان، دنيل ريكياردو و لندو نوريس قصد دارند سير صعودي مك‌لارن را در فصل ۲۰۲۰ ادامه دهند؛ اما در پشت صحنه، كارهاي بيشتري براي اطمينان از آينده‌اي روشن در اين تيم تيم انگليسي به‌تازگي قهرمان كارتينگ ۱۳ ساله آمريكايي، اوگو اوگوچوكوو را در برنامه توسعه راننده جوان خود به خدمت گرفته است.

مرجع متخصصين ايران دنيل ريكياردو و لندو نوريس رانندگان تيم فرمول يك مك لارن / Mclaren

از انديشه متخصصين افراد ناآگاه، اين برنامه‌ها ريسك بالا و پاداش بالايي دارند. هنگامي كه ران دنيس، مديرعامل مك‌لارن در سال ۱۹۹۸، لوئيس هميلتون و وسلي گريوز را در برنامه راننده جوان تيم به خدمت گرفت، هيچ كسي نمي‌دانست كه روزي هميلتون مي‌تواند دوران خود را به‌عنوان يك فوق ستاره فرمول يك ادامه بدهد؛ البته گريوز فقط در فصل بعد مسابقه داد.

اوگوچوكوو پس از قهرماني خود در مسابقات قهرماني كارتينگ اروپا، در همان سني با مك‌لارن قرارداد امضا كرد كه هميلتون با اين تيم قرارداد امضا كرده بود. اين دستاورد فوق‌العاده‌اي به شمار مي‌رود و به معناي وجود فرصتي براي انتقال از كارتينگ به اتومبيل‌راني است؛ اما با كمال ميل از پيش‌بيني آينده خودداري مي‌كنيم. اين قرارداد فقط به تيم مك‌لارن امكان استفاده از خدمات اوگو را مي‌دهد.

زاك براون، مديرعامل مك‌‌لارن ريسينگ، در اين زمينه گفت:

ما با علاقه پيشرفت اوگو را مشاهده مي‌كرديم؛ بنابراين وقتي فرصت امضاي توافق‌نامه با او فراهم شد، هيچ ترديدي در اين زمينه نداشتيم. ‌اكنون ما بر حمايت مناسب از اوگو براي كمك به او جهت انجام توانايي‌هاي بالقوه‌ي خود تمركز خواهيم كرد.

اوگوچوكوو در بيانيه‌اي كه توسط مك‌لارن منتشر شد، گفت:

من افتخار مي‌كنم كه در اوايل كار خود با تيم برجسته‌اي مانند مك‌لارن ريسينگ قرارداد امضا كرده‌ام. داشتن حمايت مك‌لارن فوق‌العاده و آرزوي هر راننده‌ي جواني است. من ‌اكنون بر پيشرفت به‌عنوان يك راننده و مسابقه‌دهنده متمركز شده‌ام؛ بنابراين حضور مك‌لارن در كنار من مي‌تواند هم در داخل و هم خارج از پيست كمك كند.
مرجع متخصصين ايران خودروي فرمول يك / Formula One تيم مك لارن / Mclaren

اوگوچوكووو ۱۳ ساله كه اهل نيويورك آمريكا است، با حمايت تيمي برجسته و قدرتمند مانند مك‌لارن، فرصت‌هاي زيادي براي موفقيت در آينده خواهد داشت. اعتماد به نفس در مسابقات، مهم‌ترين و بزرگ‌ترين اصل است و نوجوان آمريكايي آن را به‌روشني با ثبت چند قهرماني كارتينگ به نام خود نشان داد. ما مشتاقانه منتظريم كه آينده اين جوان آمريكايي چه خواهد بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات