آنر با جدا شدن از هواوي لايسنس ويندوز ۱۰ مايكروسافت را به دست آورد

دوشنبه ۸ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
به گزارش ChinaDaily، آنر رسما مي‌تواند از لايسنس ويندوز ۱۰ مايكروسافت استفاده كند و لپ‌تاپ‌هاي خود را به‌صورت رسمي با اين سيستم‌ عامل بفروشد.
تبليغات

تحريم‌هاي هواوي توسط دولت آمريكا باعث شد اين شركت چيني يكي از بزرگ‌ترين زيرمجموعه‌هاي خود را بفروشد. هواوي با فروش آنر كاري كرد كه اين مجموعه بتواند خارج از تحريم‌هاي آمريكا به فعاليت‌ ادامه دهد و به انديشه متخصصين مي‌رسد كه تصميم درستي گرفته است. ChinaDaily در گزارشي به اين موضوع اشاره كرد كه آنر رسما مي‌تواند از لايسنس ويندوز ۱۰ مايكروسافت استفاده كند. در واقع آنر مي‌تواند لپ‌تاپ‌هاي خود را به‌صورت رسمي با سيستم‌عامل راهي بازار كند.

گفته مي‌شد به دليل تحريم‌هاي آمريكا، هواوي لپ‌تاپ‌هاي خود را با سيستم‌عامل Harmony كه بر پايه‌ي اندرويد توسعه پيدا كرده است، راهي بازار خواهد كرد؛ سيستم‌عاملي كه نمي‌تواند به‌آساني انديشه متخصصين مردم را جلب كند.

در ماه نوامبر امسال هواوي برند آنر را فروخت و اين اقدام باعث شد آنر بتواند با شركت‌هاي خارجي از جمله مايكروسافت توافق كند. از اين به بعد لپ‌تاپ‌هاي آنر با ويندوز ۱۰ راهي بازار مي‌شوند. آنر اميدوار است در نتيجه‌ي اين توافق با مايكروسافت، در آينده با شركت‌هاي ديگر از جمله كوالكام هم توافق كند. البته گزارش‌ها به اين موضوع اشاره دارند كه آنر مذاكره با كوالكام را شروع كرده است.

ژائو مينگ (مديرعامل آنر) از توافق اين شركت با مايكروسافت بسيار خوشحال است. او مي‌گويد آنر همچنان به توليد لپ‌تاپ‌ با طراحي شگفت‌انگيز ادامه مي‌دهد و با استفاده از سيستم‌عامل ويندوز يك تجربه جهاني در اختيار متخصصان قرار خواهد داد.

انتظار مي‌رود آنر مجيك‌بوك پرو را با سيستم‌عامل ويندوز 10 راهي بازار كند. گفته مي‌شود اين لپ‌تاپ كه از پردازنده Core i5 بهره مي‌برد در ژانويه سال ۲۰۲۱ معرفي خواهد شد.

آنر سالانه ۷۰ ميليون دستگاه موبايل هوشمند راهي بازار مي‌كند و اميدوار است با جدا شدن از هواوي، بتواند محصولات بيشتري عرضه كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات