انتشار اندرويد 11 براي گلكسي M01 و گلكسي A41 سامسونگ آغاز شد

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آخرين نسخه‌ي سيستم عامل اندرويد ۱۱ به همراه One UI 3.1 براي گلكسي M01 و گلكسي A41 و همچنين گلكسي تب A7 منتشر شده است.
تبليغات

سامسونگ مدتي است كه مشغول انتشار سيستم عامل اندرويد ۱۱ براي موبايل‌هاي هوشمندش است و اكنون آخرين نسخه‌ي اندرويد را براي سه دستگاه ديگر شامل گلكسي M01 و گلكسي A41 و گلكسي تب A7 منتشر كرده است. اين روند به‌روزرساني براي ساير محصولات اندرويد سامسونگ ادامه خواهد داشت.

به‌ گزارش جياسامآرنا، به‌روزرساني اندرويد ۱۱ براي گلكسي M01 با شماره‌ي نسخه M015GXXU3BUD9 عرضه شده است و حجم آن به حدود ۱٫۴ گيگابايت مي‌رسد. اين به‌روزرساني  و با One UI 3.1 Core، تجربه‌ي سبك‌تر و روان‌تري در اختيار متخصص قرار مي‌دهد.

گلكسي A41 موبايل ديگري است كه به اندرويد ۱۱ و One UI 3.1 آپديت مي‌شود. اين آپديت كه شماره‌ي نسخه‌ي آن A415FXXU1CUD4 است و پچ اندرويد مربوط آوريل ۲۰۲۱ را به‌ همراه دارد، در حال حاضر در روسيه منتشر شده؛ اما به‌زودي در ساير كشور‌ها عرضه خواهد شد.

آخرين دستگاهي كه به‌روزرساني اندرويد ۱۱ و One UI 3.1 را دريافت مي‌كند، گلكسي تب A7 است؛ اما با پچ قديمي اندرويد مارس ۲۰۲۱ همراه شده. شماره‌ي اين به‌روزرساني T505XXU3BUD7 و در انگلستان و كشور‌هاي اروپايي، براي مدل LTE داراي كد‌ مدل SM-T505 در دسترس است.

اندرويد ۱۱ به‌تدريج در ساير كشورها عرضه مي‌شود. اگر هنوز اين آپديت را دريافت نكرده‌ايد، مي‌توانيد با رفتن به قسمت تنظيمات و منوي به‌روزرساني نرم‌افزار، به‌صورت دستي نسخه‌ي اندرويد موبايل را مطالعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات