خريد لپ تاپ دانش آموزي، دانشجويي، گيمينگ و حرفه‌اي – تجربه‌اي از بهترين‌ها با شهرفافا

سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فروشگاه اينترنتي شهر فافا، فعال در زمينه تجارت الكترونيكي كامپيوتر، لپ‌تاپ، تبلت، موبايل‌هاي هوشمند، قطعات سخت‌افزاري، شبكه و... به‌صورت الكترونيك پيشرو در ارايه خدمات نوين و برتر در راستاي احترام و رعايت حقوق مصرف‌كننده است
تبليغات

دو مسئله مهم هنگام خريد لپ‌تاپ، توجه به نياز خود با درانديشه متخصصين داشتن بهترين و به‌صرفه‌ترين ارزش است. بااين‌حال قبل از خريد لپ‌تاپ بايد درانديشه متخصصين داشته باشيد كه هميشه گران‌ترين مورد، لاخبار تخصصيا بهترين انتخاب براي شما نيست. گاهي با پرداخت هزينه‌اي هنگفت، كالايي به‌شدت قدرتمند را خريداري مي‌كنيد كه عملا نيازي به آن نداريد. از سوي ديگر گاهي با خريد لپ تاپي ضعيف، تا مدت‌ها با كالايي سروكار خواهيد داشت كه تنها باعث آزارتان خواهد بود. از اين رو قبل از هر چيز بايد به نوع متخصصي كه از لپ‌تاپ داريد توجه كنيد و بهترين گزينه را در بين محصولات آن دسته انتخاب كنيد. بنابراين تصميم گرفتيم سه مدل لپ‌تاپ بسيار عالي براي سه دسته از مهم‌ترين نيازهاي روز جامعه كه شامل لپ‌تاپ دانش‌آموزي، لپ‌تاپ دانشجويي و لپ‌تاپ گيمينگ و حرفه‌اي است را در فروشگاه اينترنتي شهرفافا با بهترين ارزش بازار، به شما معرفي كنيم.

 لپ‌تاپ دانش‌آموزي ارزان و ايده‌آل؛ ايسوس  VIVOBOOK X540BA

با وجود برگزاري كلاس‌هاي درس به‌صورت مجازي، دانش‌آموزان اين روزها بيشتر از هميشه به دستگاه‌هايي مانند تبلت يا لپ‌تاپ نياز دارند. بااين‌حال خريد لپ‌تاپ انتخابي معقولانه به‌انديشه متخصصين مي‌رسد؛ زيرا علاوه بر رفع نياز فرزندتان به بهترين شكل، خودتان هم مي‌توانيد به وسيله‌ي لپ‌تاپ، امور روزانه‌تان را راحت‌تر انجام دهيد. درواقع با خريد لپ‌تاپ دانش‌آموزي ارزان‌ارزش، عملاً با يك تير دو نشان را زده‌ايد و يك لپ‌تاپ با متخصصي خانگي هم خريداري كرده‌ايد.

لپ‌تاپ ايسوس VIVOBOOK X540BA يكي از بهترين و ارزان‌ارزش‌ترين لپ‌تاپ‌هاي دانش‌آموزي و خانگي به حساب مي‌آيد. اين لپ‌تاپ از پردازنده‌ي AMD APU A9-9425 دو هسته‌اي دركنار ۸ گيگابايت رم و ۱ ترابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي HDD بهره برده و به خوبي از پس انجام امور روزانه و استفاده‌هاي دانش‌آموزي برمي‌آيد.

يكي از نقاط قوت اين لپ‌تاپ كه آن را براي متخصصد دانش‌آموزي ايده‌آل مي‌كند، نمايشگر ۱۵.۶ اينچي آن است كه نه‌تنها توانايي نمايش تصاوير و رنگ‌ها، با كيفيت بالا را دارد؛ بلكه از حالت Eye Care Mode هم همراهي مي‌كند. به واسطه‌ي اين قابليت، نور آبي نمايشگر تا ۳۳ درصد كاهش مي‌يابد، بنابراين بدون هيچ نگراني بابت خسته‌شدن يا آسيب رسيدن به چشم، مي‌توانيد ساعت‌ها به مطالعه‌ي جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي، وبگردي يا تماشاي ويديوهاي يادگيريي بپردازيد.

نكته‌ي مهم ديگر در خصوص اين لپ‌تاپ، بهره بردن آن از كيبوردي ارگونوميك است كه به دانش آموز اين امكان را مي‌دهد تا ساعت‌ها بدون احساس درد در دست، به تايپ‌كردن مقاله‌هاي مدانديشه متخصصين خود بپردازد.

خريد لپ‌تاپ ايسوس  VIVOBOOK X540BA با بهترين ارزش از شهر فافا

مرجع متخصصين ايران fafa

لپ‌تاپ اقتصاديِ دانشجويي؛ ام اس آي MODERN 15 A10RB

دانشجويان معمولا بيشتر از هر كاري، به انجام وب گرديِ مداوم، استفاده از نرم‌افزارهاي آفيس مانند ورد، اكسل و پاورپوينت و احتمالا نصب يك يا دو برنامه‌ي نه‌چندان سنگين، روي لپ‌تاپ نياز دارند. بااين‌حال درانديشه متخصصين داشته باشيد كه هنگام خريد لپ‌تاپ دانشجويي، ارزش پايين نبايد باعث شود تا دستگاهي را انتخاب كنيد كه كارايي لازم را ندارد و در نيمه‌ي راه تحصيل، شما را دچار اشكال كند.

يكي از بهترين لپ‌تاپ‌هاي دانشجويي با ارزش مناسب و كارايي بسيار خوب، لپ‌تاپ MSI مدل MODERN 15 A10RB است. اين لپ‌تاپ با نمايشگر ۱۵.۶ اينچي با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پيكسل و بهره‌بردن از پردازنده‌ي Core i5 10210U اينتل دركنار ۸ گيگابايت رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه‌ي SSD، مطمئنا در تمام طول تحصيل، دانشجو را همراهي مي‌كند و بدون اشكال پا به پاي نياز او خواهد آمد. نكته‌ي مهم در خصوص اين لپ‌تاپ، وزن بسيار پايين آن است. درواقع اين لپ‌تاپ تنها ۱.۶ كيلوگرم وزن دارد كه براي استفاده‌ي دانشجويي و حمل مداوم، بي‌نظير است.

خريد لپ‌تاپ ام اس آي MODERN 15 A10RB با بهترين ارزش از شهر فافا

مرجع متخصصين ايران fafa

 پرقدرت بازي كنيد؛ لپ‌تاپ گيمينگ ايسر PREDATOR TRITON 300

هنگام خريد لپ‌تاپ گيمينگ، قبل از هر ويژگي بايد به كارت گرافيك لپ‌تاپ توجه كنيد و فراموش نكنيد كه لپ‌تاپ‌هايي كه فقط از كارت گرافيك آنبرد بهره مي‌برند و كارت گرافيك مجزايي ندارند، اصلا مناسب بازي‌هاي حرفه‌اي و جديد نيستند. بعد از كارت گرافيك، نمايشگر، ويژگي مهم ديگري است كه حين خريد لپ‌تاپ گيمينگ بايد درانديشه متخصصين بگيريد. نمايشگر مناسب لپ‌تاپ گيمينگ بايد رزولوشن و رفرش ريت بالايي داشته باشد. گذشته از اين موارد، فراموش نكنيد كه لپ‌تاپ‌هاي گيمينگ، لپ‌تاپ‌هاي قدرتمندي هستند كه از پردازنده‌اي قدرتمند و رم بالايي بهره مي‌برند.

به‌عنوان يكي از قدرتمندترين و بهترين لپ‌تاپ‌هاي گيمينگ مي‌توانيم به لپ‌تاپ ايسر مدل PREDATOR TRITON 300 PT315-51-73FP اشاره كنيم. اين لپ‌تاپ با بهره بردن از پردازنده‌ي قدرتمند Core i7 9750H با كَش هوشمند، دركنار كارت گرافيك GEFORCE GTX 1650 كه يكي از قدرتمندترين كارت گرافيك‌هاي دنيا براي لپ‌تاپ‌ها به حساب مي‌آيد، توان پردازشي فوق‌العاده بالايي در اجراي جديدترين بازي‌ها را دارد. علاوه بر پردازنده و كارت گرافيك قدرتمند، اين لپ‌تاپ گيمينگ از ۱۶ گيگابايت رم DDR4 هم بهره مي‌برد كه دركنار ۱ ترابايت حافظه‌ي SSD و همچنين نمايشگر ۱۵.۶ اينچي با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، هر گيمري را با اطمينان خاطر كامل، پاي بازي مي‌نشاند.

خريد لپ‌تاپ گيمينگ ايسر PREDATOR TRITON 300 با بهترين ارزش از شهر فافا

 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات